آخرین اخبار سرخابی‌ها| محکومیت پرسپولیس و اعتراض مطهری به سربازی رفتن هم تیمی هایش

مهم‌ترین اخبار امروز (شنبه) 7 اسفند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس، مهم‌ترین اخبار امروز (شنبه) 7 اسفند 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

محکومیت قرمزها

باشگاه پرسپولیس در پی شکایت سعید حسین‌پور، بازیکن سابق این تیم به پرداخت مبلغ حدودا 88 میلیون تومان به این بازیکن محکوم شد.

اخبار استقلال

سلمانی مرد 12 امتیازی

جعفر سلمانی تاکنون 4 گل برای تیمش زده که 3 گل او برابر دو تیم سپاهان، هوادار و فجرسپاسی 3 امتیازی بوده است. همچنین سلمانی در بازی با ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر با یک حرکت زیبا پاس تک گل استقلال را برای یامگا ارسال کرد، آن هم در شرایطی که آبی ها در خلق موقعیت روی دروازه حریف ناکام بودند. سلمانی در بازی با پیکان در مرحله ۱.۸ جام حذفی هم بعنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست پاس تک گل استقلال را به ارسلان مطهری بدهد تا امضای او در صعود آبی ها به جمع 8 تیم برتر جام حذفی هم دیده شود.

ارسلان مطهری: ظلم است که یزدانی و مرادمند به لیگ یک بروند

مهاجم استقلال گفت: اصلا بحث صاعقه و این جور چیزها را رها کنید. ظلم است بازیکنی این همه زحمت کشیده و به این جایگاه رسیده به یک باره بخواهد در لیگ یک بازی کند! چنین وضعیتی خیلی دشوار است. الان تیم خوب بازی می کند و خوب هم نتیجه می گیرد. به تک تک مهره ها نیاز داریم. چه آنهایی که روی نیمکت می نشینند و چه آنهایی که بازی می کنند. بازیکنان چرخشی بازی می کنند و عوض می شوند. با وجود غیبت سیاوش و محمدحسین، کار برای ما خیلی سخت می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید