آخرین اخبار سرخابی ها| دلجویی پاکدل از اراکی‌ها/ مهاجم خارجی پرسپولیس منتفی شد/ مجیدی برادرش را به استقلال برگرداند + عکس

مهم‌ترین اخبار امروز (شنبه) 30 بهمن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار امروز (شنبه) 30 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

دلجویی پاکدل از اراکی‌ها

حامد پاکدل شب گذشته مقابل آلومینیوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و توانست گره بازی را برای قرمزها باز کند. او که برای دومین هفته متوالی گل می‌زد خوشحالی زیادی پس از این گل مهم به تیم سابقش داشت.

خوشحالی‌های پاکدل سبب دلخوری اراکی‌ها از او در فضای مجازی شده بود و واکنش خود این بازیکن را نیز در پی داشت. شماره 40 پرسپولیس با انتشار عکسی با پیراهن آلومینیوم نوشت: "مردم خوب و مهربان اراک، خوشحالی امروزم در تیم محبوم را قدردان حمایت‌های شما ایرالکویی‌های عزیز هستم."

استوری حامد پاکدل

مهاجم خارجی پرسپولیس منتفی شد

فارس نوشت: برخی رسانه‌ها از حضور بازیکنی به نام الکساندر گدس مهاجم ۲۸ ساله پرتغالی در تیم پرسپولیس خبر داده بودند اما از ابتدا هم قرار نبود این بازیکن به ایران بیاید. مهاجم مورد نظر سرخپوشان مهاجم دیگری از کشور پرتغال بوده که البته حضورش در لیگ برتر و تیم پرسپولیس منتفی شد.

با توجه به آیین نامه سازمان لیگ برای جذب بازیکن خارجی، بازیکن مورد نظر قرمزپوشان تهرانی با معیارهای مورد نظر سازمان لیگ یکی نبوده که از جمله آن می توان به عدم ملی پوش بودن این بازیکن و همچنین عدم حضور در لیگ های معتبر اروپایی در دو سال اخیر نام برد. به همین دلیل حضور این مهاجم در پرسپولیس منتفی شده است.

اخبار استقلال

فرزاد مجیدی به تمرین استقلال بازگشت

تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) یک جلسه تمرینی را در مجموعه ورزشی آرارات برگزار کرد. بازیکنانی که در مصاف با تراکتور به صورت فیکس بازی کرده بودند، به ریکاوری در این تمرین پرداختند و سایر بازیکنان بعد از گرم کردن و پشت سر گذاشتن آیتم‌های هوازی و استقامتی، به مرور یک کار تیمی مشغول شدند. فرزاد مجیدی با موافقت سرمربی تیم استقلال از امروز مجددا به تمرینات این تیم بازگشت.

تمرین استقلال

 

دیدگاه تان را بنویسید