آخرین اخبار سرخابی ها| حل مشکل سربازی استقلالی ها/ متلک سرخپوش سابق به عزل عزیزی خادم + عکس

مهم‌ترین اخبار امروز (پنجشنبه) 28 بهمن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار امروز (پنجشنبه) 28 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

متلک شیث به رقیب سنتی

شیث رضایی، مدافع سابق سرخپوشان عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون را اتفاقی مثبت ارزیابی کرد. به اعتقاد شیث رئیس فدراسیون گرایش آبی رنگ داشته است. رضایی به کنایه جدایی عزیزی خادم را مهم ترین خروجی نقل و انتقالات استقلال دانسته است!

sheys

پورعلی گنجی در تمرین

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی که به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی، چند ماهی از میادین فوتبال به دور بوده است، امروز با هماهنگی کادر فنی پرسپولیس در تمرین حاضر شد و در کنار پرسپولیسی‌ها تمرین کرد. قرار است این بازیکن تا رسیدن به شرایط آمادگی خود در تمرینات سرخپوشان حضور یابد.

419

418

اخباراستقلال

عنایتی: شکایت از استقلال کار من نیست

سرمربی تیم هوادار عنوان کرد شکایت باشگاه هوادار از استقلال به دلیل حواشی به وجود آمده در دیدار برگشت دو تیم ارتباطی به او ندارد و او تمام تمرکزش را بر روی تیمش گذاشته است. مهاجم سابق آبی ها البته با جمله هیچ رنگی زیباتر از آبی نیست علاقه خود به تیم سابقش را کتمان نکرد.

حل مشکل سربازی یزدانی و مرادمند

مشکل نظام وظیفه دو بازیکن استقلال حل شده است. یزدانی با استفاده از قانون سرباز قهرمان مشکلی برای ادامه همراهی با استقلال ندارد. مرادمند نیز از تبصره در حد ملی پوش بودن استفاده کرده و او نیز ادامه فصل را با آبی ها خواهد بود. پیش از این قرار بود دو بازیکن اول اسفند به خدمت سربازی اعزام شوند.

دیدگاه تان را بنویسید