لحظات جنجالی جهان ورزش

رونالدینیو؛ شاعری که عاشق مهمانی بود و به خاطر زشت بودن به رئال مادرید نرفت!

تفریح مورد علاقه ستاره برزیلی مهمانی رفتن و جشن گرفتن بود و به همین خاطر گاهی قوانین را زیر پا می گذاشت و جنجال به پا می کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، رونالدینیو یکی از بزرگان تاریخ فوتبال برزیل و جهان است. مهاجم سابق بارسلونا از معدود بازیکنانی است که در سانتیاگو برنابئو در ال کلاسیکو تحسین شد. شاعر فوتبال در کنار بازی های چشم نواز و فتح عناوین از جشن ها و خوشگذارنی دست بر نمی داشت که این موضوع بارها برایش دردسرساز شد. همچنین قوانین را زیر پا می گذاشت که منجر به فسخ قرارداد و دستگیری اش شد. 

تولد ۴۰ سالگی در زندان 

رونالدینیو در سال ۲۰۲۰ به همراه برادرش روبرتو که مدیربرنامه اش است به پاراگوئه رفت اما با پاسپورت جعلی! ماموران بلافاصله متوجه شدند و ستاره برزیلی را دستگیر کردند. رونالدینیو سپس به زندان فرستاده شد و در آنجا چهل سالگی اش را جشن گرفت. پیش از دستگیری در پاراگوئه، مهاجم پیشین میلان و برادرش به خاطر ساخت و ساز در یک منطقه حفاظت شده به پرداخت ۲ میلیون یورو محکوم شدند. آن ها از پرداخت جریمه امتناع کردند و پاسپورت هایشان گرفته شد و تا وقتی که جریمه شان را پرداخت نمی کردند نمی توانستند درخواست پاسپورت جدید کنند. 

در سال ۲۰۱۸ دادگاه برزیل حساب های رونالدینیو را به همین خاطر بررسی کرد و متوجه شد این بازیکن کمتر از شش یورو در حسابش پول دارد. با این حال زمانی که عکس های ستاره برزیلی در شبکه های اجتماعی منتشر شد حقیقت آشکار شد. او همه چیز را پنهان کرده بود و قرارداد های زیادی با برند هایی همچون نایکی داشت. 

جشن بدون بازگشت 

ستاره برزیلی در سال ۲۰۱۴ با اتلتیکو مینیرو فاتح کوپا لیبرتادورس شد. او مانند دیگر اعضای تیم اجازه داشت چند روز استراحت کند و این قهرمانی را جشن بگیرد. زمانی که همه به تمرینات برگشتند کسی خبر نداشت دینیو کجاست تا این که عکس هایش در یک مهمانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. به همین خاطر مدیر برنامه اش قراردادش را با باشگاه برزیلی فسخ کرد و ستاره برزیلی به مکزیک رفت تا در تیم کرتارو پا به توپ شد. 

حضور رونالدینیو در لیگ مکزیک مانند یک بمب سر و صدا کرد با این حال بازیکن سابق بارسلونا در آنجا هم جنجال آفرید. کرتارو پیش فصل خود را شروع کرد اما رونالدینیو تا سه هفته بعد در تمرینات حاضر نشد‌. در نیمه نهایی کلائوسورا ۲۰۱۵ در دیدار برابر پاچوکا سرمربی تیم مجبور شد رونالدینیو را در دقیقه ۴۴ تعویض کند چون یکی از بازیکنانش اخراج شده بود. مهاجم برزیلی از این تصمیم ناراحت شد و ورزشگاه را ترک کرد در حالی که بازی هنوز در جریان بود‌. 

مهمانی قبل از داربی میلان 

رونالدینیو سه روز قبل از بازی با اینتر در سال ۲۰۱۰ یک هتل اجاره کرد تا با دوستانش و چند مدل خوش بگذراند. او بیش از ۷۵ هزار یورو خرج کرد. میلان برابر همشهری اش شکست خورد و هواداران به شدت از رفتار رونالدینیو خشمگین بودند. پیش از آن  مهاجم برزیلی با میلان به تور آمریکا رفته بود. روسونری عملکرد خوبی نداشت اما این موضوع مانع از این نشد ستاره برزیلی و دیدا (دروازه بان برزیلی میلان) به مهمانی نروند. گروهی از هواداران آن ها را در یک کلوپ شبانه دیدند‌ و به جای عکس یادگاری و امضا گرفتن به دو ستاره برزیلی گفتند تا برای خواب به هتلشان بروند و سپس به آن ها توهین کردند. پس از این برخورد رونالدینیو و دیدا آن محل را ترک کردند. 

رسوایی های جنسی

همیشه زنان چه در مهمانی ها و چه در تعطیلات کنار رونالدینیو دیده می شدند. دو عکس از او که در شبکه های اجتماعی در این رابطه منتشر شد جنجال زیادی به پا کرد. همچنین یک ویدئو غیر اخلاقی که از طریق وب کم ضبط شده بود از این بازیکن در اینترنت منتشر شد.

تونل فرار

رونالدینیو در سال ۲۰۱۱ به فلامنگو پیوست و قرار شد سالیانه ۵ میلیون یورو دستمزد بگیرد. باشگاه برزیلی هزینه زیادی متحمل شده بود اما ستاره پیشین میلان هر هفته به مهمانی های شبانه می رفت. این موضوع موجب شد مدیران فلامنگو جلسه ای برگزار کنند تا رفتار بازیکن برزیلی که روی چهره باشگاه و عملکردش در زمین تاثیر گذاشته بود را کنترل کنند. آن ها از رونالدینیو خواستند تا کمتر به مهمانی های شبانه برود اما در مقابل با پیشنهاد احمقانه ستاره برزیلی روبرو شدند. او درخواست کرد که یک کلوپ شبانه مقابل خانه اش بخرند و یک تونل زیرزمینی بسازند تا بتواند از خانه اش به سال جشن ها برود. او می خواست به این شکل از خبرنگارانی فرار کند که مهمانی های شبانه اش را دنبال می کردند. با این حال پیشنهادش رد شد. 

 کوکا کولا 

مهاجم برزیلی در یک نشست خبری حاضر شد در حالی که بطری پپسی در دستانش بود. این حرکت باعث شد شرکت کوکا کولا قراردادش را با رونالدینیو فسخ کند. او سالیانه بیش از نیم میلیون یورو از کوکا کولا دریافت می کرد.

زشت بودن 

منابع مختلف خبری در اسپانیا مدعی شدند رونالدینیو در آستانه امضای قرارداد با رئال مادرید قرار داشت و حتی روبرتو، برادرش با مدیریت سفیدپوشان مذاکره کرده است. با این حال باشگاه رئال مادرید با دیوید بکام قرارداد امضا کرد چون رونالدینیو را برای پیوستن به کهکشانی ها زشت می دانست.

دیدگاه تان را بنویسید