نتایج مهم ترین بازی های فوتبال اروپا

لیورپول کم گل برد؛ میلان صدرنشین سری A شد

در مهم ترین بازی های فوتبال اروپا لیورپول و دورتموند مقابل حریفان به برتری رسیدند و میلان هم موفق به صدرنشین در سری آ شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست‌وسوم سوپرلیگ یونان تیم آاِک آتن با نتیجه یک بر صفر برابر المپیاکوس شکست خورد. تک گل این بازی دقیقه 84 توسط یان امویلا وارد دروازه آاِک شد. کریم انصاری‌فرد 84 دقیقه در ترکیب آاِک بازی کرد و سپس تعویض شد. احسان حاج‌صفی حضور کاملی در ترکیب آاِک داشت و میلاد محمدی نیز یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم بود. تیم آاِک با 39 امتیاز رتبه سوم جدول سوپرلیگ یونان را در اختیار دارد.

شکست شارلروا در حضور یک نیمه‌ای قلی‌زاده

در یکی از دیدارهای یکشنبه شب هفته بیست‌وهفتم ژوپیلر لیگ بلژیک شارلروا با 2 گل مغلوب کلوب بروژ شد. ماتس ریتس دقایق 36 و 58 دروازه شارلروا را باز کرد. علی قلی‌زاده که در ترکیب اصلی شارلروا به میدان رفته بود با شروع نیمه دوم تعویض شد. شارلوا با اندوخته 43 امتیازی در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک ششم است.

دورتموند به 6 امتیازی بایرن رسید

از هفته بیست و دوم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در برلین میهمان یونیون برلین بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی مارکو رویس در دقایق 18 و 25 موفق به ثبت دبل شد و دیگر گل دورتموند توسط رافائل گوئریرو در دقیقه 71 زده شد. بورسیا دورتموند با این پیروزی به نوعی از شکست بایرن مونیخ استفاده کرد و 46 امتیازی شد و در رده دوم به 6 امتیازی بایرن مونیخ رسید. یونیون برلین با 34 امتیاز در رده ششم است.

میلان صدرنشین سری آ شد

از هفته بیست و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا، میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان سامپدوریا بود و این دیدار را با یک گل به سود خود پایان داد. تک گل این بازی را لیائو در دقیقه 8 با پاس گل سنگربان این تیم به ثمر رساند. روسونری با این برد 55 امتیازی شدو با یک بازی بیشتر از اینترمیلان به صدر سری آ صعود کرد. سامپدوریا هم با 23 امتیاز در رده شانزدهم است.

رم در خانه ساسولو به میدان رفت واین دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این بازی رمی ها تا دقیقه 4+90 با نتیجه دو بر یک عقب بودند اما کریستانته بازی را مساوی کرد. اسمالینگ گل به خودی 47 و ترائوره 73 گلزنان ساسولو بودند و دیگر گل رم را آبراهام 1+45 زده شد. رم با این تساوی 40 امتیازی شد و در رده هفتم قرار دارد. ساسولو با 30 امتیاز دوازدهم است.

یوونتوس هم مقابل آتالانتا به میدان رفت و در حالی که با گل مالینوفسکی از حریف عقب بود دقیقه 92 توسط دنیلو به گل مساوی رسید و بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

لیورپول کم گل برد؛ تاتنهام باخت

از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در خانه برنلی به میدان رفت و با یک گل به پیروزی رسید. فابینیو در این بازی و در دقیقه 40موفق به گلزنی شد. لیورپول با این برد 54 امتیازی شد و در رده دوم لیگ برتر و در فاصله 9 امتیازی منچستر سیتی صدرنشین است

در دیگر دیدار تاتنهام در لندن میزبان ولورهمپتون بود و با دو گل مغلوب شد. خیمینز 6 و دندانکار 18 گلزنی کردند. شاگردان کونته با این شکست در امتیاز 36 باقی ماند و به دلیل پیروزی ولورهمپتون به رده هشتم سقوط کرد. گرگ ها با 37 امتیاز به مکان هفتم صعود کردند.

فاینورد با جهانبخش برد

از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فوتبال هلند (اردیویسه) فاینورد در خانه والویک به میدان رفت و با دو گل به پیروزی رسید. در این بازی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. فاینورد با این پیروزی 48 امتیازی شد و در رده سوم لیگ فوتبال هلند (اردیویسه) قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید