جی پلاس

لحظات جنجالی جهان ورزش| پرتاب اشیا به زمین فوتبال؛ از موتور و سرگاو تا دندان مصنوعی و سیب زمینی سرخ کرده! +تصاویر

هواداران خشمگین با پرتاب اشیا به زمین فوتبال اعتراض خود را نشان می دهند که گاهی منجر به آسیب دیدگی کسی که درون زمین است می شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، پرتاب اشیا به درون زمین یکی از اتفاق هایی است که گاهی در جریان بازی های فوتبال دیده می شود. برخی از هواداران افراطی تنها برای آسیب رساندن به بازیکن یا مربی حریف یا حتی داور دست به چنین کاری می زنند اما بعضی از طرفداران معتصب تنها به نشانه اعتراض به تیم محبوب خود اشیایی را به زمین پرتاب می کنند که البته این کار هم خطرناک است و ممکن است به کسی که درون زمین است آسیب برساند. به جز پرتاب بطری، سکه، سنگ و حتی چاقو از اشیا عجیبی استفاده شده است که در ادامه به آن ها اشاره می شود. 

موتور

لحظات جنجالی جهان ورزشجهان فوتبال شاهد یکی از باورنکردنی ترین و خشن ترین صحنه ها در دیدار اینتر و آتالانتا بود. هواداران مهمان که از شکست ۳ بر صفر تیمشان عصبانی بودند مورتو آتش زده ای را پرتاب کردند که در جایگاه تماشاگران اینتر فرود آمد. خوشبختانه کسی آنجا نبود و اتفاق بدتری رخ نداد. هیچ کس نمی داند چگونه هواداران آتالانتا موتور را به ورزشگاه آورده بودند.  

عروسک

لحظات جنجالی جهان ورزشدر آرژانتین باران عروسک در دیدار روساریو سنترال و راسینگ کلوب دیده شد. هواداران روساریو پس از پیروزی برابر نیوولز اولد بویز، پیراهن رقیب قدیمی شان را تن عروسک ها کردند و آن ها را به زمین پرتاب کردند تا به این شکل نیوولزی ها را مسخره کنند. 

سیب زمینی سرخ کرده

لحظات جنجالی جهان ورزش هواداران چارلتون اتلتیک به نشانه اعتراض به کم کردن ساعت کاری نظافتچیان (از طرف باشگاه)، سیب زمینی سرخ کرده های خود را به زمین بازی ریختند. البته این اعتراض دلیل دیگری هم داشت. یکی از کارمندان باشگاه درخواست کرده بود روی میز کارش سیب زمینی سرخ کرده بخورد که با آن مخالفت کرده بودند. 

چتر

لحظات جنجالی جهان ورزشدر دیدار گرانادا و مایورکا، کمک داور توسط تماشاگران آسیب دید. یکی از آن ها چترش را به سمت آگیلار گومس پرتاب کرد که منجر به جراحت کمک داور شد. این اتقاق در دقیقه ۶۴ بازی رخ داد زمانی که میزبان ۲ بر یک پیش بود. داور بازیکنان را به رختکن فرستاد و بازی لغو شد. 

باران توپ تنیس

لحظات جنجالی جهان ورزشلالیگا اسپانیا در سال ۲۰۱۲ برای این که دیدار معوقه رئال مادرید و بارسلونا از شبکه رسمی تلویزیون پخش شود بازی سویا و لوانته را نیم ساعت به تاخیر انداخت. هواداران سویا از این اتفاق خوششان نیامد و منتظر حضور دو تیم در زمین شدند تا توپ های تنیس خود را پرت کنند. 

سر خوک

لحظات جنجالی جهان ورزشلوییس فیگو در سال ۲۰۰۲ بارسلونا را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. این انتقال باعث خشم هواداران تیم کاتالانی شد و بیست سوم نوامبر در نخستین بازگشت هافبک پرتغالی به نوکمپ اشیا مختلفی به سمتش پرتاب شد. در این میان یکی از هواداران سر یک خوک را به زمین انداخت. باشگاه بارسلونا به همین خاطر ۴۰۰۰ یورو جریمه شد.  

دندان مصنوعی

لحظات جنجالی جهان ورزشآرخنتینوس جونیورز در دورانی که کارسو لومباردی سرمربی بود نتایج بدی کسب کرد و در دیدار برابر بلگراد هم ۳ بر یک شکست خورد. هواداران از این شرایط به شدت خشمگین بودند و اشیایی به زمین انداختند. یکی از تماشاگران مسن دندان مصنوعی خود را به سمت لومباردی انداخت. 

کلم

لحظات جنجالی جهان ورزشاستیو بروس در سال ۲۰۱۸ هدایت استون ویلا را بر عهده داشت اما به خاطر نتایج بد تیمش در چمپیونشیپ با خشم هواداران روبرو شد. آن ها یک کلم پیچ را به سمتش پرتاب کردند. 

دسته بازی

لحظات جنجالی جهان ورزشگاهی اوقات اعتراض هواداران فراتر از نتایج تیم است و آن ها ممکن است به تصمیمات روسای باشگاه هم اعتراض کنند. در دیدار یانگ بویز و بازل، طرفداران دو تیم سوییسی تعداد زیادی دسته بازی و توپ تنیس را به زمین پرتاب کردند تا اعتراض خود را به سرمایه گذاری باشگاه ها در eSports نشان دهند. 

سر گاو

لحظات جنجالی جهان ورزشیکی دیگر از صحنه های نامتعارف در بازی دینامو درسدن و لایپزیش در سال ۲۰۱۶ دیده شد. هواداران میزبان می خواستند نشان دهند که مخالف حضور این برند در فوتبال هستند. به همین خاطر سر بریده شده گاوی را در ورزشگاه انداختند.

رادیو

لحظات جنجالی جهان ورزشدر دیدار ریورپلاته و بوکانوجونیورز در سال ۱۹۹۲ میزبان یک بر صفر شکست خورده بود که یک پنالتی برای ریور اعلام شد. در این لحظه از سمت جایگاه ها یک رادیو به سما آنخل کومیسو، دروازه‌بان ریور پلاته پرتاب شد. او هم رادیو را برداشت و منتظر گزارش گلی که هرگز به ثمر نرسید ماند چون ناوارو مونتویا آن را مهار کرد. 

سرنگ

لحظات جنجالی جهان ورزشیکی از عجیب ترین اعتراض ها به هواداران ایندپندینته اویاندا اختصاص داشت. آن ها که از عملکرد بازیکنان تیم محبوبشان به شدت ناراضی بودند و معتقد بودند بدون تعهد بازی می کنند در یکی از دیدارهای تیمشان سرنگ هایی را به زمین پرتاب کردند که با مایعی قرمز پر شده بودند. آن ها می خواستند بگویند "بازیکنان تیم محبوبشان بی رگ" هستند همانطور که در پلاکاردی در ورزشگاه این جمله به چشم می خورد. 

عصا

لحظات جنجالی جهان ورزش

لحظاتی پیش از شروع بازی راسینگ کلوب و سارمینتو چاکو، هواداران میزبان پنج عصا به زمین انداختند تا اعتراض خود را به شکست راسینگ مقابل ایندیپندینته در کوپا لیبرتادورس نشان دهند. 

موش مرده

لحظات جنجالی جهان ورزشدر دیدار کپنهاگ و بروندبی، یکی از مهمترین تقابل های کشور دانمارک در سال ۲۰۱۷ اتفاق عجیبی افتاد. هنگامی که بازیکن کپنهاگ می خواست ضربه کرنر بزند هواداران حریف موش مرده به سمتش انداختند.

کرفس

لحظات جنجالی جهان ورزشبرخی از هواداران چلسی یک دوره عادت داشتند به سمت تیم حریف کرفس پرت کنند. زمانی که شرایط غیر قابل تحمل شد مسئولین باشگاه وارد عمل شدند و دیگر اجازه ندادند هواداران با خود به ورزشگاه کرفس ببرند. 

فرغون

لحظات جنجالی جهان ورزشدر دیدار آمه‌ریکا و سائو کائتانو، هواداران مکزیکی یک فرغون با خود به ورزشگاه آزتک آورده بودند و آن را به زمین پرتاب کردند. این اتفاق موجب درگیری میان هواداران دو تیم شد. 

نان شیرینی

لحظات جنجالی جهان ورزشرییس تیم هایدوک اسپلیت (تیم کروات) صاحب یک شیرینی فروشی بود. هواداران این تیم که از نتایج تیمشان ناراضی بودند خشم خود را در دیدار برابر دینامو زاگرب به رییس باشگاه نشان دادند. آن ها تعداد زیادی نان و نان شیرینی به زمین پرتاب کردند. 

توپ بادی

لحظات جنجالی جهان ورزشدر سال ۲۰۰۳ در یکی از بازی های رنجرز در لیگ اسکاتلند هواداران به خاطر عملکرد خوب تیمشان در رقابت های اروپایی توپ های بادی زیادی را به زمین بازی انداختند. با این حال مشهورترین اتفاق در این رابطه به توپ بادی دیدار لیورپول و ساندرلند برمی گردد. این توپ که از جایگاه تماشاگران به زمین پرتاب شده بود موجب شد توپ بازی جهتش تغییر پیدا کند، دروازه پپه رینا باز شود و لیورپول شکست بخورد. 

ماهی مرده

لحظات جنجالی جهان ورزشهانزا روشتوک در لیگ دسته سه آلمان به مصاف کارل زایس رفت. هواداران این تیم با خودشان هدیه ای به ورزشگاه میزبان برده بودند؛ ماهی مرده! و زمانی که آن را پرتاب کردند می خواندند: "ما برای شما چیزی آورده ایم: ماهی، ماهی، ماهی!" آن ها با شعار معروف "ما برای شما چیزی آورده ایم: نفرت، نفرت، نفرت!" بازی کردند.

دیدگاه تان را بنویسید