لحظات جنجالی جهان ورزش

رونالدو، ستاره ای که شیفته مهمانی بود و به خاطر اضافه وزنش مسخره می شد

مهاجم برزیلی با وجود اینکه اعلام کرده بود فوتبال برایش در اولویت است اما هرگز دست از مهمانی رفتن بر نمی داشت و اغلب اضافه وزن داشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: رونالدو نازاریو یکی از بهترین مهاجم های تاریخ فوتبال است. بازیکن برزیلی که اکنون رییس باشگاه وایادولید است قهرمانی در جام جهانی، کوپا آمه‌ریکا و لالیگا را تجربه کرد و در سال ۲۰۰۲ برنده توپ طلا شد. با این حال حواشی زیادی چه در زمین و چه بیرون از آن داشت که گاهی جنجال ساز می شدند. ستاره برزیلی برای دو تیم بزرگ اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید بازی کرد و پیراهن هر دو تیم شهر میلان را بر تن کرد. 

 

کارتون فوتبالیست ها در دنیای واقعی؛ سرنوشت رقیب سوباسا برای آگوئرو تکرار شد!+ عکس

 

رونالدو به شکل عجیبی با بارسلونا قرارداد امضا کرد. خوان گاسپارت، رییس باشگاه کاتالانی برای جذب ستاره برزیلی به شکل یک گارسون درآمد تا بتواند به هتلی که مهاجم آیندهوون در آنجا بود برود. گاسپارت در حالی که کوکاکولا در دست داشت آن را به اتاق رونالدو برد و روی  تختخواب قرارداد امضا شد. ستاره برزیلی در پایان فصل قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و سپس به سفر رفت اما سه روز بعد به او گفتند که نمی تواند در این تیم بماند. مهاجم برزیلی بر خلاف میلش آبی اناری ها را ترک کرد.

 

سفر جادویی و اشرافی فرزندان رونالدو با هزینه جورجینا؛ شبی ۱۵۰۰ پوند برای دیدن بابانوئل در فنلاند!+ عکس

 

مقصد بعدی بازیکن برزیلی اینتر بود و در آنجا با هکتور کوپر به اختلاف خورد و از موراتی، رییس باشگاه خواست یا سرمربی آرژانتینی را برکنار کند یا او از این تیم جدا می شود. موراتی هم کوپر را به رونالدو ترجیح داد. او در رئال مادرید هم با فابیو کاپلو مشکل داشت و در نهایت با میل خودش از سفیدپوشان جدا شد. او معتقد بود به گروگان سرمربی ایتالیایی تبدیل شده است و اگر بد بازی می کرد کاپلو آن را به خاطر اضافه وزنش می دانست. 

مهاجم سابق میلان بارها به خاطر اضافه وزن سرزنش و مسخره شد. او در یک مصاحبه از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و گفت که هرگز کسی از او دفاع نکرده است. ستاره پیشین تیم ملی برزیل اعلام کرد: " تیروئیدش کم کار است و برای کنترل آن باید هورمون مصرف می کرد که در فوتبال ممنوع بود و در صورت استفاده دوپینگ محسوب می شد." او به همین خاطر در یکی از برنامه های reality show (تلویزیون واقع نما) شرکت کرد و در چند هفته ۲۰ کیلو وزن کم کرد. رونالدو در شروع ۱۱۸ کیلو بود. 

ستاره تیم ملی برزیل هرگز فینال جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را فراموش نخواهد کرد نه به خاطر ناکامی سلسائو در کسب جام بلکه به دلیل اتفاق عجیبی که پیش از این دیدار رخ داد. او پس از صرف غذا می خواست کمی استراحت کند و بخوابد اما تشنج کرد که باعث وحشت هم تیمی هایش شد. تست های پزشکی چیز غیر عادی نشان ندادند و بازیکن بزریلی به ماریو زاگالو گفت که می خواهد بازی کند. فرانسه با سه گل برزیل را شکست داد و قهرمان جهان شد اما همه می دانند اگر آن اتفاق برای رونالدو رخ نمی داد ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد.

مهاجم سابق رئال مادرید علاقه زیادی به جشن و مهمانی داشت. با وجود این که اعلام کرده بود اولویتش فوتبال است اما برخی از مهمانی هایش برایش خاطره انگیزتر بودند تا گل هایش. فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید این عادت رونالدو را نمی پسندید و از بازیکن برزیلی به خاطر این رفتارش عصبانی بود. در نهایت یکی از جشن هایش با رسوایی همراه شد. او در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفت پس از جراحی زانو، دوران نقاهتش را در برزیل سپری کند. 

مهاجم میلان پس از پیروزی فلامنگو برابر بوتافوگو جشنی تدارک دید و سه "تن فروش" را دعوت کرد. با این حال آن ها "دگرپوش" بودند و قصد داشتند از رونالدو اخاذی کنند. بازیکن برزیلی که با شکایت دگرپوشان روبرو شده بود مجبور شد به اداره پلیس برود. این موضوع رسانه ای شد. نامزد رونالدو او را ترک کرد. بازیکن میلان تصمیم گرفت به خانه مادرش برود و در آنجا بماند تا به این شکل بتواند از سوالات خبرنگاران در امان باشد. او کمی بعد افسرده شد و حتی غذا هم نمی خورد. 

مارس ۲۰۲۱ در اشپیگل اسنادی را منتشر کرد که نشان می داد رونالدو قرارداد خیالی با رئال مادرید بسته است. توافقی میان باشگاه اسپانیایی و بازیکن برزیلی انجام گرفت و او سفیر سفیدپوشان شد اما این قرارداد هرگز به ثبت نرسید تا مالیاتی در این رابطه داده نشود. رقم این قرارداد بالا بود و گفته می شد نزدیک به یک میلیون یورو بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید