گزارش جی پلاس

از زیدان و رونالدو تا رونی و مسی؛ سیگاری های باورنکردنی جهان فوتبال !+ عکس

اعتیاد به سیگار در میان برخی از بازیکنان و مربیان مشهور فوتبال وجود دارد و گاهی با جریمه آن ها همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گره ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: سیگار کشیدن یک عادت بد است‌. اگر یک ورزشکار در حال انجام این کار دیده شود سر و صدای زیادی به پا می شود. در جهان فوتبال ستاره های بزرگی به سیگار اعتیاد داشتند و به صورت روزانه و یا تنها در تعطیلات و جشن ها سیگار می کشیدند. در گذشته بازیکنان به راحتی می توانستند سیگار بکشند. با گذشت زمان شرایط تغییر پیدا کرد و محدودیت هایی ایجاد شد تا جایی که چند بازیکن به همین خاطر جریمه شدند‌.

 رونالدو یک دختر را به آرزویش رساند+ عکس

در ادامه به سیگاری های جهان فوتبال اشاره می شود. 

آلفردو دی استفانو 

سیگاری ها جهان فوتبالستاره سابق رئال مادرید از نخستین بازیکنان بزرگ جهان فوتبال بود که سیگار بر لب دیده شد. بازیکن اسپانیایی-آرژانتینی در یکی از اردوهای رئال مادرید بدون اینکه شرمی داشته باشد سیگار می کشید. او حتی در تبلیغ یکی از برندهای سیگار حاضر شد. نزدیک به دو دهه است که این کار در اروپا ممنوع شده است. 

یوهان کرویف 

سیگاری ها جهان فوتبالسرمربی سابق بارسلونا و یکی از بهترین بازیکنان قرن ۲۰  به سیگار اعتیاد داشت. کرویف زمانی که بازی می کرد بین دو نیمه دو نخ سیگار می کشید. او هنگام مربیگری هم سیگار به لب روی نیمکت دیده شده است. ستاره سابق آژاکس روزانه ۲۰ نخ سیگار می کشید و معتقد بود اگر بازیکنی خوب باشد می تواند هر کاری بکند (حتی سیگار بکشد). در نهایت سرمربی هلندی سیگار را با آبنبات عوض کرد و رهبر جنش نه به سیگار شد. 

سوکراتس

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن برزیلی یکی از بهترین های دهه ۸۰ به حساب می آمد اما به سیگار اعتیاد داشت و روزانه دو نخ می کشید. 

دیگو مارادونا

سیگاری ها جهان فوتبالاسطوره فوتبال آرژانتین به روش خاص خودش زندگی می کرد و چیزی را پنهان نمی کرد. دوران بازی اش تحت تاثیر استفاده از مواد مخدر قرار گرفت و بدون شک بهترین سیگاری دنیای فوتبال بود. 

زین الدین زیدان

سیگاری ها جهان فوتبالهافبک سابق تیم ملی فرانسه و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال پیش از دیدار خروس ها با پرتغال در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ در حال سیگار کشیدن دیده شد. 

جکی چارلتون 

سیگاری ها جهان فوتبالدر دهه ۶۰ سیگار کشیدن فوتبالیست ها اتفاقی عادی بود. جکی چارلتون، کاپیتان لیدز یونایتد هر موقع که نیاز پیدا می کرد سیگار می کشید حتی در جریان تمرینات. 

جانلوئیجی بوفون

سیگاری ها جهان فوتبالدروازه‌بان پیشین یوونتوس در سال ۲۰۱۷ چند روز پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید در حال سیگار کشیدن در اتومیبلش دیده شد. 

لیونل مسی

سیگاری ها جهان فوتبالستاره آرژانتینی در جریان تعطیلات ۲۰۱۱ جنجال به پا کرد. عکسی از او منتشر شد که در قایق تفریحی در حال سیگار کشیدن است. 

کارلو آنچلوتی 

سیگاری ها جهان فوتبالسرمربی ایتالیایی به سیگار وابسته است. در مادرید گفته می شود آنچلوتی زمانی که برای تماشای تئاتر یا مکان دیدنی در پایتخت اسپانیا می رود حتی تحمل ندارد تا وقت استراحت صبر کند و به خیابان می رود و سیگار می کشد. همچنین در یکی از جشن های میلان آنچلوتی در حال قلیان کشیده دیده شد. سرمربی ایتالیایی در مونیخ نتوانست به این عادت خود ادامه دهد و باشگاه بایرن او را از انجام این کار منع کرد. 

وین رونی

سیگاری ها جهان فوتبالیک بار عکسی از مهاجم انگلیسی منتشر شد و بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت. با این حال این موضوع به اتفاقی عادی تبدیل شد. رونی در تعطیلات سیگار می کشید. 

رونالدو نازاریو 

سیگاری ها جهان فوتبال

ستاره بازنشسته برزیلی در دوران افت خود که اضافه وزن هم پیدا کرده بود به سیگار روی آورد‌. "پدیده" کمپین نه به سیگار را تشکیل داد  و سپس در مکان های عمومی سیگار کشید. رونالدو اکنون این موضوع را پنهان نمی کند. 

شزنی

سیگاری ها جهان فوتبالدروازه‌بان لهستانی به دلیل سیگار کشیدن زیر دوش پس از شکست آرسنال ۲۵.۵۰۰ یورو جریمه شد. آن گرانترین سیگار زندگی شزنی بود. 

روبرتو کارلوس

سیگاری ها جهان فوتبالدر سال ۲۰۱۸ ستاره های فوتبال جهان در دیداری دوستانه به مصاف دانمارک رفتند. روبرتو کارلوس رفتار زشتی از خود نشان داد و در رختکن سیگار کشید.

روبرت پروسینچکی

سیگاری های جهان فوتبالبازیکن و سرمربی کروات بین دو نیمه بازی ها سیگار می کشید. پروسینچکی روزانه تا ۴۰ نخ سیگار هم می کشید. او با مدیریت باشگاه رئال مادرید به خاطر سیگار کشیدن مشکلاتی داشت. 

رونالدینیو

سیگاری ها جهان فوتبال به ادعای یکی از اعضای باشگاه بارسلونا، ستاره برزیلی پس از یک بازی خوب سیگار می کشید. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد رونالدینیو یکی از سیاه ترین ریه ها را در میان فوتبالیست ها داشته است چون در زمان حضورش در تیم کاتالانی بازی بد نداشت. 

جرارد پیکه 

سیگاری ها جهان فوتبالمدافع بارسلونا بارها در حال سیگار کشیدن دیده شده است. با وجود انتقاد رسانه های اسپانیایی این عادت ترک نشده است. پیکه در تعطیلات همیشه سیگار می کشد. 

وسلی اشنایدر

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن هلندی ‌که اکنون بازنشسته شده است در تعطیلات عادت داشت سیگار بکشد بخصوص زمانی که برای گالاتاسرای بازی می کرد. 

ژرمی متئو

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن سابق بارسلونا اعتراف کرد که به سیگار اعتیاد دارد. او گفت: خیلی سیگار نمی کشم اما هر موقع بخواهم این کار را می کنم. زمانی که من می‌دوم مردم این موضوع را فراموش می کنند. 

مارکوس روخو

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن سابق منچستریونایتد در جمعی دوستانه در زمان قرنطینه در حال سیگار کشیدن دیده شد. برادرش این عکس را منتشر کرد. 

ماریو بالوتلی

سیگاری ها جهان فوتبالمهاجم ایتالیایی همیشه با رفتارهای عجیبش جنجال به پا می کند. بالوتلی بارها در حال سیگار کشیدن دیده شده است. 

اسوالدو آردیلس

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن آرژانتینی که فاتح جام جهانی ۱۹۷۸ شد روزانه ۴۰ نخ سیگار می کشید!

فرانک رایکارد

سیگاری ها جهان فوتبالستاره ها هلندی عادت داشت در بازی های مهم بین دو نیمه سیگار بکشد. رایکارد زمانی که هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت همچنان به سیگار کشیدن خود ادامه داد. 

ناینگولان

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن بلژیکی به سیگار کشیدن عادت داشت. ویلموتس درباره ناینگلان گفت: او سیگار می کشید به همین خاطر در هتل ها به او اتاقی داده می شد که بالکن داشته باشد.

فابیو کونترائو 

سیگاری ها جهان فوتبالمدافع پرتغالی در جشن تولد ۲۴ سالگی اش در حال سیگار کشیدن دیده شد. کونترائو از خود دفاع و اعلام کرد عادت به این کار ندارد و آن یک مورد خاص بوده است. 

مسوت اوزیل

سیگاری ها جهان فوتبالهافبک آلمانی در تعطیلات ۲۰۱۳ در کنار دوستانش در حال سیگار کشیدن دیده شد. او در آن زمان برای رئال مادرید بازی می کرد و باشگاه او را جریمه کرد. 

مارکو وراتی

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن ایتالیایی تابستان ۲۰۱۷ در انتظار مشخص شدن آینده اش بود. او ایبیسا را برای تعطیلات انتخاب کرد و در آن جا تصویری از او در حال سیگار کشیدن منتشر شد. 

کوین پرینس بواتنگ

سیگاری ها جهان فوتبالبازیکن آلمانی در زمان حضورش در شالکه در حال مصرف مشروبات الکی و سیگار کشیدن دیده شد. 

فابین بارتز

سیگاری ها جهان فوتبالدروازه بان بازنشسته یک بار در اردوی تیم ملی در حال سیگار کشیدن دیده شد. او در دوران حضورش در منچستریونایتد این کار را انجام می داد و الکس فرگوسن از آن خبر داشت. 

دیمیتر برباتوف

سیگاری ها جهان فوتبالگلزن تاریخی فوتبال بلغارستان به سیگار اعتیاد داشت و خود به آن اعتراف کرد. 

دیدگاه تان را بنویسید