حمله رئال مادرید به یوفا بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان

یک اتفاق بزرگ در جریان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظاهرا باعث ایجاد مشکلات جدیدی بین رئال مادرید و یوفا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بر اساس گزارش رسانه ها، تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا دردسرهای زیادی را برای رئال مادرید به وجود آورده است، اما رکورددار قهرمانی اسپانیا هنوز عواقب احتمالی آن را اعلام نکرده است.  امیلیو بوتراگوئنو، این فرآیند را "غافلگیرکننده، تاسف آور و درک آن را بسیار دشوار" توصیف کرد.

در حالی که روز دوشنبه در سوئیس بنفیکا لیسبون به عنوان حریف دور حذفی رئال مادرید معرفی  شد، پس از تکرار پاری سن ژرمن به عنوان رقیب معرفی شد. اتفاقی که رئال ها آن را قبول ندارند و به همین خاطر به یوفا حمله کردند.

پیشتر نیز به خاطر ایده برگزاری سوپر لیگ فوتبال اروپا بین رئال مادرید و یوفا اختلاف های زیادی ایجاد شده بود و حالا بار دیگر به این اختلافات دامن زده شد.

در جریان قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای مشخص شدن حریف ویارنال، نماینده یوفا به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم در سبد گوی‌ها گذاشته بود و پس از این که آرشاوین مسئول قرعه کشی نام منچستر را به عنوان حریف ویارئال خواند، به دلیل هم‌گروهی این دو تیم، ارشاوین مجبور شد گوی دیگری را بردارد که دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچسترسیتی حریف نماینده اسپانیا شد. پس از این و به جای این که نماینده یوفا، گوی حاوی نام منچستریونایتد را به دیگر گوی‌ها اضافه کند، این کار را نکرد و برای مشخص شدن حریف اتلتیکو مادرید، اشتباه رخ داد. در انتها منچستری‌ها به دلیل اتفاقی که در این مراسم افتاده بود، حریف پاری‌سن ژرمن در مرحله حذفی شدند.

در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های سیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار گرفتند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکو، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار گرفتند.

براساس تکرار قرعه‌کشی صورت گرفته برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است:

بنفیکا - آژاکس

 پاری سن ژرمن - رئال مادرید

اتلتیکومادرید - منچستریونایتد

ویارئال - یوونتوس

اینتر - لیورپول

اسپورتینگ لیسبون - منچستر سیتی

چلسی - لیل

سالزبورگ - بایرن

دو رفت این مرحله از مسابقات در دو هفته و روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن و ۴ و ۵ اسفند و دور برگشت نیز در روزهای ۱۸، ۱۹، ۲۵ و ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید