جی پلاس

جنجالی ترین شادی های پس از گل تاریخ فوتبال+ عکس

خوشحالی های پس از گل گاهی اوقات جنجال به راه می اندازند و موجب جریمه یا محرومیت بازیکن می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: شادی پس از گل یکی از بخش های جذاب مسابقات فوتبال است و اغلب بازیکنان با خوشحالی خود پس از باز کردن دروازه حریفان شناخته می شوند. با این حال یک بازیکن همیشه به یک شکل شادی نمی کند و با توجه به شرایطی که در آن قرار دارد ممکن است خوشحالی کند. گاهی اوقات این رفتار عجیب و جنجال ساز شده و محرومیت را برای بازیکن به همراه آورده است. در ادامه به جنجالی ترین خوشحالی های تاریخ فوتبال اشاره می شود. 

کریستیانو رونالدو

سپ بلاتر در یک مصاحبه درباره ستاره پرتغالی گفت: "رونالدو در زمین مانند یک فرمانده است." مهاجم پیشین رئال مادرید در روز پیروزی ۷ بر ۲ مقابل سویا که هت تریک کرد پس گلزنی سلام نظامی داد تا به این شکل پاسخ رییس سابق فیفا را بدهد.

شادی پس از گل جنجالی

مارکو فابین 

هافبک مکزیکی تیم چیواس زمانی که دروازه استودیانتس را باز کرد پیشانی هم تیمی اش را نشانه گرفت و وانمود کرد که می خواهد او را با تفنگ بکشد. رسانه های این کشور به شدت از خوشحالی فابین انتقاد کردند و او را "آدمکش" نامیدند اما هافبک چیواس گفت به خاطر به قتل رسیدن برادرش به این شکل خوشحالی کرده است.

شادی پس از گل جنجالی

آنتوان گریزمان 

مهاجم فرانسوی بیست و پنجم اکتبر ۲۰۱۰ نخستین گلش را در لالیگا به ثمر رساند‌. او با پیراهن رئال سوسیداد دروازه دپورتیوو لاکرونیا را باز کرد و سپس به سمت اتومبیلی رفت که در کنار زمین ورزشگاه آنتوئتا پارک شده بود و در آنجا با دیگر هم تیمی هایش خوشحالی کرد.

شادی پس از گل جنجالی

رابی فاولر 

بازیکن سابق لیورپول در داربی این شهر به شکل عجیبی خوشحالی کرد. او پس از باز کردن دروازه اورتون (۳ آوریل ۱۹۹۹) روی زمین نشست و وانمود کرد در حال مواد کشیدن است. فاولر به این شکل به کسانی که او را به کوکائین کشیدن متهم کرده بودند طعنه زد.

شادی پس از گل جنجالی

ژوزه مورینیو 

تنها بازیکنان با شادی های خود جنجال نیافریدند، سرمربیان نیز با رفتارهای خود پس از گلزنی یا پایان بازی حواشی زیادی به راه انداختند. مورینیو یکی از جنجالی ترین مربیان تاریخ در می ۲۰۱۰ خشم هواداران بارسا را برانگیخت. او پس از صعود اینتر به فینال به وسط زمین دوید در حالی که انگشت اشاره اش را به سمت بالا گرفته بود. ویکتور والدس، دروازه‌بان بارسلونا تلاش کرد تا سرمربی پرتغالی را متوقف کند.

شادی پس از گل جنجالی

پائولو دی کانیو

بازیکن سابق لاتزیو در دیدار برابر لیورنو پس از گلزنی به سمت هواداران سلام فاشیستی داد. مهاجم ایتالیایی که اکنون به عنوان سرمربی در جهان فوتبال حضور دارد در دفاع از خود گفت: "من فاشیست هستم و نه نژاد پرست.  سلام رومی به هوادارانم دادم و کسانی که تفکرات مرا به اشتراک می گذارند.

شادی پس از گل جنجالی

ماچادو و بلانکو

لئاندرو ماچادو، مهاجم والنسیا در سال ۱۹۹۷ زمانی که دروازه اتلتیکومادرید را باز کرد وانمود کرد که یک سگ است‌‌. هواداران روخی بلانکو رفتار بازیکن برزیلی را تمسخر دانستند. ماچادو به خوشحالی های پس از گل جنجالی معروف بود.

شادی پس از گل جنجالی

بلانکو، یکی از معروف ترین بازیکنان تاریخ فوتبال مکزیک نیز در دوران حضورش در تیم آمه‌ریکا پس از باز کردن دروازه سلایا مانند یک سگ خوشحالی کرد. او بازیکن پرحاشیه ای بود و اغلب شادی های پس از گلش عجیب بود.

شادی پس از گل جنجالی

رئال مادرید

رونالدو نازاریو، روبینیو و روبرتو کارلوس، سه بازیکن برزیلی رئال مادرید پس از این که برای دومین بار دروازه آلاوس را در میندیسوروسا باز کردند مانند سوسک شادی کردند. این حرکت موجب ناراحتی هواداران میزبان شد.

شادی پس از گل جنجالی

جورجیوس کاتیدیس

خوشحالی پس از گل هافبک یونانی در سال ۲۰۱۳ برایش گران تمام شد. او در یکی از بازی های آاک آتن پس از گلزنی، سلام نازی داد که موجب شد برای همیشه از بازی کردن در تیم ملی و باشگاهش محروم شود. این اتفاق در حالی رخ داد که کاتیدیس تنها ۲۰ سال داشت.

شادی پس از گل جنجالی

ماریو بالوتلی

مهاجم ایتالیایی عادت ندارد پس گلزنی خوشحالی کند اما در داربی منچستر پیامی را فرستاد. او در سال ۲۰۱۱ زمانی که برای سیتی بازی می کرد دروازه یونایتد را باز کرد و پیراهنش را بالا داد تا پیام "چرا همیشه من؟" دیده شود. سیتی در داربی ۵ بر یک پیروز شد.

شادی پس از گل جنجالی

رائول گونسالس 

سیزدهم اکتبر ۱۹۹۹ نوکمپ میزبان ال کلاسیکو بود. مهاجم اسپانیایی گل تعیین کننده ای در دیدار برابر بارسلونا به ثمر رساند و نتیجه ۲ بر ۲ شد. او با نشان دادن علامت سکوت هواداران تیم کاتالانی را خشمگین کرد. این شادی پس از گل به تاریخ پیوست و پس از چند سال رونالدو به تقلید از او این کار را انجام داد.

شادی پس از گل جنجالی

ژردان شکیری

هافبک سوییسی در جام جهانی ۲۰۱۸ حرکت جنجالی انجام داد و پس از باز کردن دروازه صربستان با نشان دادن علامت دو عقاب خشم تیم حریف را برانگیخت. شکیری که اصلیتی آلبانی دارد نشان پرچم این کشور را برای شادی پس از گلش انتخاب کرد که موجب شد ۸ هزار یورو جریمه شود.

شادی پس از گل جنجالی

استیارنان 

تیم فوتبال ایسلندی به خوشحالی های گروهی پس از گل عجیبش معروف است. بازیکنان استیارنان در این تصویر وانمود می کنند که یک عکاس در حال عکس گرفتن از صید یک ماهی بزرگ است.

شادی پس از گل جنجالی

دیدگاه تان را بنویسید