جی پلاس؛ در حال به روز رسانی...

اخبار سرخابی ها| استقلال به آسیا بر می گردد؟/ خط و نشان کریم باقری با عکاسان مشهدی!

اخبار مهم مربوط به دو باشگاه پرطرفدار پایتخت را در این گزارش می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهم ترین اخبار مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در این خبر مشاهده می کنید.

اخبار استقلال

جریمه حسین‌زاده به علت ورود غیرمجاز به زمین مسابقه

کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه هوادار تهران علبه باشگاه استقلال تهران مبنی بر بهره بردن از ۱۲ بازیکن به جای ۱۱ بازیکن در زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال در بازی مورخ 15 بهمن ماه با این توضیح که امیر حسین حسین زاده که با آرمان رمضانی تعویض  شده، در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط امیر ارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشته است. با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و همچنین مشاهده فیلم بازی که بیانگر ورود مجدد بازیکن تعویضی پس از خروج از زمین مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل به زمین، بدون اجازه داور است، در نتیجه مستند به بند «و» ماده ۵۲ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ که ورود بازیکن به زمین مسابقه با ورود مجدد بعد از خروج بدون اجازه داور را مصداقی از تخلفات جزیی و بازیکن را نیز مستحق دریافت کارت زرد عنوان نموده و نظر به اطلاق این مقرره، بر همین اساس تخلف بازیکن امیر حسین حسین زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۵۱، ۵۲ و ۱۱۷ مقررات انضباطی متخلف به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رأی صادره قطعی و قابل اجرا است.

مربی استقلال هتل را به خانه ترجیح داد

گابریله پین پس از حضور در تهران ساکن یکی از هتل‌های مطرح شمال‌غرب پایتخت شد و برایش آنجا سوئیت گرفتند تا کم کم زمینه برای اجاره آپارتمان جهت اسکان او را فراهم کنند ولی این مربی از زندگی در هتل کاملاً راضی بود و ترجیح داد همان جا بماند. به این ترتیب استقلالی ها تا پایان فصل باید هزینه حضور پین در هتل را پرداخت کنند. کوین یامگا هم همچنان در هتل زندگی می‌کند ولی رودی ژستد همراه با خانواده‌اش در تهران منزل مسکونی دارد.

شکایت استقلال به CAS برای بازگشت به آسیا

مسئولان باشگاه استقلال با توجه به رد مجوز حرفه‌ای در مرحله بدوی از جانب کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال و تایید آن در مرحله استیناف، این پرونده را در سکوت خبری و به‌صورت محرمانه به دادگاه عالی ورزش CAS رسانده‌اند و روز پنجشنبه 28بهمن مهلت استماع و رسیدگی به این پرونده خواهد بود. البته رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه عالی ورزش معمولا با تاخیر صورت می‌پذیرد اما آبی‌ها موفق شدند با قید فوریت و با توجه به اینکه مسابقات لیگ قهرمانان هنوز آغاز نشده درخواست کنند جلسه استماع و رسیدگی در نزدیک‌ترین زمان ممکن برگزار شود که این خواسته مورد پذیرش قرار گرفته است.

مبلغ قرارداد آمانوف و استقلال مشخص شد

عزیزبک آمانوف هفته گذشته با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت ۲ سال و نیم به امضا رساند.

این بازیکن به طور رسمی در بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به میدان رفت تا اولین بازی خود را برای آبی‌پوشان پایتخت انجام داده باشد.

طبق قراردادی که آمانوف با باشگاه استقلال منعقد کرده است، این بازیکن به طور سالیانه، مبلغ ۳۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد.

مهلت ۴۵ روزه کمیته وضعیت به استقلال برای تسویه حساب با طلبکارها

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، از باشگاه استقلال شکایت کرد. این باشگاه اصفهانی معتقد است حضور صالح حردانی و عزیزبک آمانوف در ترکیب آبی‌پوشان تهرانی غیرقانونی بوده است و استقلالی‌ها به دلیل شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود را نداشته‌اند.

در همین زمینه پیگیری ها نشان می‌دهد قرارداد دو بازیکن جدید استقلال با مجوز کمیته وضعیت در سازمان لیگ ثبت شده است. ظاهراً باشگاه استقلال در این زمینه تعهدی به کمیته وضعیت داده است تا طی مدت 45 روز بدهی‌های خود به طلبکاران داخلی را تعیین تکلیف کند و به همین دلیل نیز کمیته وضعیت مجوز ثبت قرارداد دو بازیکن جدید را به این باشگاه داده است.

کمیته وضعیت در نامه خود به سازمان لیگ نیز تأکید کرده است باشگاه استقلال 45 روز فرصت دارد تا به تعهدات خود در این کمیته عمل کند و به همین دلیل مجوز ثبت قرارداد دو بازیکن جدید این تیم صادر شده است.

 

اخبار پرسپولیس

خط و نشان باقری برای عکاسان مشهدی!

کریم باقری مربی تیم ملی و پرسپولیس اصولا آدم آرامی است اما وقتی هم که عصبانی شود بد عصبانی می شود! می توان به همین دیدار اخیر پرسپولیس و نساجی مازندران در شهر مشهد اشاره کرد. تعدادی از عکاسان مازندرانی که به همراه نساجی به مشهد سفر کرده بودند پشت دروازه پرسپولیس با حامد لک دچار بگومگو می شوند و بلافاصله کریم باقری وارد عمل شده و با داد و بیداد از آنها می خواهد از پشت دروازه تیمش دور شوند. ظاهرا کریم باقری آن قدر عصبانی بوده و فریاد محکمی کشیده که تمامی عکاسان بلافاصله تمکین کرده و از پشت دروازه پرسپولیس به گوشه زمین کوچ کردند!

رامین رضاییان مربیان پرسپولیس را شوکه کرد!

چک کردن چی‌پی‌اس رامین رضاییان نشان داد این بازیکن از لحاظ میزان دوندگی و کار در تمرین پرسپولیس در سطح بالاتری نسبت به بقیه بازیکنان قرار دارد! یحیی گل محمدی و دستیارانش تصور می‌کردند رامین رضاییان باتوجه به اینکه چند ماهی بازی نکرده است از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی در افت قرار دارد اما به نظر می رسد رامین آمادگی مناسبی دارد.

تست پزشکی رضاییان تایید شد؛ در انتظار کارت بازی

باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با رامین رضاییان برای دریافت کارت بازی این بازیکن اقدام کرد.

 با توجه به صدور ITC مدافع جدید پرسپولیس از فدراسیون قطر و مجوز کمیته وضعیت برای ثبت نقل و انتقالات پرسپولیس، سازمان لیگ برای دادن صادر کردن کارت بازی رضاییان، منتظر تایید تست های پزشکی وی در ایفمارک بود.

طبق پیگیری ها، کمیته پزشکی سازمان لیگ هم آزمایش های پزشکی رضاییان را تایید کرده و کمیته نقل و انتقالات امروز کارت بازی این بازیکن را صادر می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید