اخبار سرخابی ها| نعمتی زیر تیغ جراحی/ استقلال جریمه شد

اخبار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در این خبر مشاهده می کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهمترین اخبار مربوط به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در این خبر مشاهده می کنید.

اخبار پرسپولیس

اولین تمرین رامین در پرسپولیس

رامین رضاییان که دیروز پس از حضور در ایران قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد، صبح امروز با حضور در زمین ورزشگاه تهرانسر، نخستین تمرین خود را با پرسپولیس انجام داد. بازیکنان حاضر در بازی روز گذشته مقابل نساجی فقط ریکاوری کردند.

بازگشت ترابی به تمرین با منفی شدن تست

با اعلام باشگاه پرسپولیس تست کرونای مهدی ترابی منفی شده و او در تمرین حضور خواهد یافت. ترابی بازی با فولاد در سوپرجام را به دلیل تست مثبت کرونا از دست داده بود.

آنفالو کردن پیج پرسپولیس از سوی چند بازیکن

چند بازیکن پرسپولیس پیج رسمی باشگاه در اینستاگرام را آنفالو کردند. درباره دلیل این مساله صحبتی منتشر نشده اما اخبار غیررسمی حکایت از نارضایتی آنها از عدم تحقق وعده های مالی مدیریت باشگاه دارد.

سیامک نعمتی جراحی می شود

سیامک نعمتی به دلیل عارضه فتق زیر تیغ جراحی خواهد رفت. دوره نقاهت نعمتی حدود یک ماه تخمین زده می شود.

63226

اخبار استقلال

احتمال تعویق بازی با تراکتور

با توجه به افزایش تعداد کرونایی های تیم تراکتور احتمال به تعویق افتادن بازی استقلال با این تیم وجود دارد. غیر از سرمربی خارجی تراکتوری ها، تست 6 بازیکن دیگر نیز مثبت شده است.

بیانیه باشگاه استقلال علیه بیانیه ذوبی ها

قبل از هر چیز، لطفا کمی ظرفیت و تحمل خودتان را بالا ببرید. توهین‌هایی که در اطلاعیه باشگاه ذوب‌آهن به کار برده شده، همگی قابل پیگرد قانونی است و باشگاه استقلال حتما شکایت لازم را در این مورد انجام خواهد داد. فرهاد مجیدی در پاسخ به سرمربی حریف که گفته بود؛ نود دقیقه صاحب توپ بودند، چنین پاسخی را عنوان کرد که در هیچ محکمه و دادگاهی توهین یا بی‌احترامی محسوب نمی‌شود. به گواه سایت‌های آمار، مالکیت توپ دو تیم برابر بوده و مشخص نیست سرمربی حریف از کدام برتری آماری می‌گوید؟

تمرین فردا تعطیل شد

شاگردان مجیدی امروز حدود یک ساعت تمرین ریکاوری برگزار کرده و بازیکنانی که در ترکیب این تیم مقابل ذوب‌آهن به میدان نرفتند، فوتبال درون تیمی انجام دادند.تمرین فردای تیم فوتبال استقلال با نظر کادر فنی این تیم تعطیل اعلام شده و آن‌ها استراحت خواهند کرد.

جریمه مالی به جرم بازی 12 نفره

حضور بازیکن تعویضی در هنگام گل این تیم به هوادار، باعث شد که این تیم جریمه مالی شود. تیم حریف معتقد بود گل استقلال مردود است و نتیجه باید عوض شود.

دیدگاه تان را بنویسید