جی پلاس

اخبار سرخابی ها| استقلالی ها پولدار شدند/ پرسپولیس به دنبال توافق با بیرو

اخبار مربوط به دو تیم استقلال و پرسپولیس در تاریخ دوشنبه 18 بهمن را در این خبر می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهم ترین اخبار درباره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در این خبر می خوانید.

اخبار استقلال

آمانوف فردا در تهران

عزیزبک امانوف، آخرین خرید استقلالی ها فردا به تهران می رسد. به گفته سمیعی قرارداد او دو و نیم ساله است و در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند در اولین بازی استقلالی ها به میدان برود.

شارژ مالی بازیکنان آبی پوش

بازیکنان استقلال بخشی از قراردادشان را دریافت خواهند کرد تا دریافتی آنها به 45 درصد برسد. البته میزان دریافتی بازیکنان خارجی حدود 60 درصد است.

همکاری با کاسکاول برزیل

باشگاه برزیلی با استقلال درباره مسائل استعدادیابی همکاری خواهد داشت. جان واریو، بازیکن برزیلی سابق استقلال زمینه این همکاری را فراهم کرده است.

photo_2022-02-07_17-58-14

اخبار پرسپولیس

حامد پاکدل نمی رود

گفته می شود باشگاه آلومینیوم اراک برای بازگرداندن مهاجم سابق خود دست به کار شده است. اما در شرایطی که وضعیت آل کثیر مشخص نیست و باشگاه هم نتوانسته خریدهای مدنظر گل محمدی را انجام دهد با جدایی این بازیکن نیمکت نشین موافقت نشده است.

ایرانسل، اسپانسر جدید قرمزها

پس از نشست‌های متعدد و مذاکرات طولانی بین مدیران باشگاه پرسپولیس، شرکت ایده پویان ماژ و شرکت ایرانسل، با امضای قراردادی این اپراتور به عنوان حامی مالی سرخپوشان تعیین شد. بر این اساس، ایرانسل در ادامه‌ رقابت‌های فوتبال ایران بر روی پیراهن پرسپولیس نقش می‌بندد.

درویش به دنبال توافق با پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت شکایت علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق این تیم گفت: دوستان  در  کمیته  حقوقی باشگاه پیگیر شکایت بیرانوند هستند تا با این دروازه بان توافق کنند. فکر نمی‌کنم  برای جذب بازیکن جدید مشکلی داشته باشیم و امیدوارم که مسئله بیرانوند هم حل  شود.

تست مثبت کرونای مهدی ترابی

ستاره سرخپوشان به دلیل ابتلا به کرونا از فهرست پرسپولیس خط خورد و در سوپرجام به میدان نخواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید