گزارش جی پلاس؛ در حال به روز رسانی...

اخبار مهم امروز پرسپولیس و استقلال| رضاییان از برانکو اجازه گرفت؛ امیدوارم با یحیی قهرمان شوی +عکس و ویدیو

مهم‌ترین اخبار امروز (یکشنبه) 24 بهمن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار امروز (یکشنبه) 24 بهمن 1400 دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را که به صورت رسمی منتشر شده‌اند، در ادامه این مطلب مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس 

رخصت رضاییان از برانکو  

رامین رضاییان در بدو ورود به ایران با برانکو ایوانکوویچ تماس تلفنی گرفت و برای دقایقی با او صحبت کرد و از این سرمربی کروات رخصت گرفت. برانکو در زمان حضور در پرسپولیس این بازیکن را کنار گذاشته بود.

IMG_20220213_131147_409

او در تماس تلفنی دریافتی از رضاییان پاسخش را داد و برای او آرزوی موفقیت کرد و در جمله‌ای جالب به او گفت امیدوارم با یحیی قهرمان شوی.

کارت بازی رامین رضاییان نیز صادر شد. این بازیکن همچنین در اینستاگرام ویدیوی زیر را منتشر کرد:

توافق با شیری و معمارزاده

میثاق معمارزاده و مجتبی شیری که مطالباتشان از پرسپولیس باعث بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات این باشگاه شده بود،  بر سر دریافت مطالبات خود به توافق رسیدند تا شکایت خود را علیه قرمزها منتفی کنند.

مصدومیت عجیب آل کثیر

عیسی آلکثیر مهاجم‌ پرسپولیس درهفته چهاردهم لیگ در دیدار مقابل پدیده دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از آن نیز پزشکان باشگاه پرسپولیس و چند پزشک دیگر در تهران پارگی رباط صلیبی این بازیکن را تأیید کردند، اما ظاهراً مهاجم سرخپوشان تا این لحظه قصدی برای عمل جراحی ندارد.

آل‌کثیر که چند هفته‌ای است تمرینات اختصاصی خود را زیر مربی بدنساز آغاز کرده است،‌ با توجه به میزان آسیب‌دیدگی‌ رباط صلیبی‌اش در تلاش است تا با تقویت عضلات پای خود و انجام تمرینات اختصاصی، نیازی عمل رباط صلیبی پیدا نکند!

 

اخبار استقلال

 

تشکر اینستاگرامی قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد در پیام اینستاگرامی به جدایی از استقلال واکنش نشان داد.

IMG_20220213_115212_266

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید