جی پلاس

آخرین اخبار سرخابی‌ها| گل‌محمدی به تمرین برگشت،‌ بازیکنان پول گرفتند/ مظاهری- فولاد فعلا منتفی شد

آخرین اخبار سه‌شنبه 12 بهمن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار مربوط به فعالیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 12 بهمن 1400 را در این خبر مشاهده می‌کنید.

اخبار پرسپولیس

واکنش قرمزها به رای استیناف

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران در تایید رای کمیته انضباطی مبنی بر اعطای امتیاز به چند باشگاه که منجر به ایجاد تغییر در شرایط جدول مسابقات شد واکنش نشان داد و آن را قابل پیش‌بینی توصیف کرد.

گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حاضر شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که چند روز به نشانه اعتراض به وضعیت مالی باشگاه در تمرینات حضور نیافته بود و حتی استعفای خود را هم اعلا کرده بود، امروز در تمری حاضر شد.

پرسپولیسی‌ها باز هم پول گرفتند

باشگاه پرسپولیس پنجشنبه‌ هفته گذشته و پس از استعفای یحیی گل‌محمدی از تیم سرمربیگری این تیم 8 درصد از قرارداد سرخ‌پوشان را به حساب بازیکنان واریز کرد. البته مدیران پرسپولیس قول دادند در روزهای ابتدایی این هفته بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند که این اتفاق امروز همزمان با بازگشت گل‌محمدی به تمرین رخ داد. 7 درصدی که باشگاه اقدام به واریز آن به حساب پرسپولیسی‌ها کرده بود، امروز به حساب آنها نشست تا دریافتی‌شان در این فصل به 35 درصد برسد.

پرسپولیس و پدیده توافق نکرده‌اند

باشگاه پدیده درباره بحث دریافت مطالبات خود از پرسپولیس بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی خبری به شرح زیر صادر کرد: "هرگونه خبر مبنی بر توافق بین باشگاه پدیده خراسان و پرسپولیس تهران، در مورد طلب از پرسپولیس در خصوص رضایتنامه یحیی گل محمدی کذب محض است."

دروازه بان فولاد در لیست نیست

با توجه به قطعی شدن جدایی بوژیدار رادوشویچ از جمع سرخ‌پوشان، شائبه حضور احسان مرادیان، دروازه‌بان فولاد در این تیم مطرح و حتی شایعه درخواست جواد نکونام برای معاوضه وی با امید عالیشاه مطرح شده است. با این وجود این دروازه‌بان در لیست نفرات مدنظر یحیی گل‌محمدی نیست و البته وی و دستیارانش در هیچ حالتی نمی‌خواهند عالیشاه به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس از این تیم جدا شود. 

اخبار استقلال

زمان نشست خبری استقلال-هوادار

نشست خبری فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پیش از دیدار با هوادار روز پنج‌شنبه از ساعت13:30 در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می شود. استقلال روز جمعه در چارچوب یک دیدار معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان تیم هوادار خواهد بود.

مظاهری-فولاد فعلا منتفی است

رشید مظاهری دروازه‌بان تیم  استقلال که خواهان جدایی از این تیم است با مسئولان باشگاه فولاد به توافق نرسید. این بازیکن شب گذشته در مذاکرات با فولادی در مورد برخی از بندهای قرارداد توافق نکرد تا حضورش در جمع خوزستانی‌ها منتفی شود. مذاکرات مظاهری با استقلال برای ماندن یا جدایی ادامه دارد. او امروز مطابق قراردادش در تمرین تیم استقلال شرکت کرد.

 

کمیته استیناف رای خود را درباره تجدید نظر خواهی باشگاه ورزشی گل گهر سیرجان اعلام کرد:

در خصوص تجدید نظر خواهی  باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان نسبت به دادنامه شماره 1183  مورخ 1400/9/25 کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر بازنده اعلام شدن تیم فوتبال بزرگسالان آن باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران، با نتایج سه بر صفر در مسابقات مقابل تیم های استقلال تهران، پیکان تهران و سپاهان اصفهان و پرداخت هفت میلیارد ریال به عنوان جریمه نقدی به لحاظ استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام "اریک بابو باگناما بوکوم" تبعه کشور گابن و نیز محرومیت سه ماهه بازیکن مذکور و جریمه نقدی دو میلیارد ریالی، صادر شده است که شرح مفصل ماوقع در دادنامه معترض عنه منعکس است .

قیمت‌گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دستور اولین جلسه هیات واگذاری

حسین امیر رحیمی نماینده سازمان خصوصی سازی در حاشیه مجمع عادی که به صورت فوق‌العاده با موضوع تصویب صورت‌های مالی دو باشگاه در تاریخ‌های ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه با حضور دکترسید حمیدسجادی در محل وزارتخانه برگزار شد اظهار داشت: در ادامه فرآیند واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ، با عنایت به اینکه صورت‌های مالی حسابرسی شده دو باشگاه در این جلسات مصوب شد مهمترین گام برای آماده سازی واگذاری سرخابی‌ها اتفاق افتاد. در هفته آتی قیمت‌گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به تصویب هیات محترم واگذاری خواهد رسید و پس از آن افزایش سرمایه به روش صرف سهام به عنوان یکی از ابزارهای تامین مالی مستقیم دو باشگاه (پس از انجام اقدامات قانونی متصور) در دستور کار قرار خواهد گرفت. گزارش توجیهی افزایش سرمایه و دیگر گزارش‌های مرتبط با طرح کسب و کار دو باشگاه (بعنوان الزامات ورود به بازار سرمایه و درج نماد در بازار پایه) نهایی و این موضوع همزمان با قیمت‌گذاری (توسط کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه منتخب) سازمان خصوصی‌سازی و نیز درج نماد دو باشگاه در بازار پایه برای واگذاری سهام دو باشگاه به متقاضیان انجام خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید