جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| ITC ژستد صادر شد/ مجوز پرداخت مطالبات کالدرون صادر شد

استقلالی‌ها با کمبود جا در لیست بزرگسالان خود مواجه هستند و ابوالفضل جلالی نیز به دلیل مصدومیت فعلاً قادر به همراهی آنها نیست و احتمالا نامش از لیست آبی پوشان خارج می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز چهارشنبه 13 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

احتمال جدایی موقت مدافع استقلال

ابوالفضل جلالی مدافع جدید تیم استقلال که از سایپا به این تیم منتقل شد، همچنان با مصدومیت مواجه است و به همین دلیل تا مدتی قادر به همراهی آبی پوشان نیست.جلالی همان بازیکنی است که بلافاصله پس از عقد قرارداد مصدومیتش مشخص شد و حتی مددی مدیرعامل وقت آبی پوشان هم به همین دلیل خواهان تعدیل مبلغ رضایت‌نامه وی از باشگاه سایپا شده بود. ممکن است نام این بازیکن از لیست آبی پوشان خارج شود تا آنها بتوانند با استفاده از جای خالی او از بازیکن دیگری استفاده کنند./ مهر

ITC ژستد صادر شد

دقایقی پیش ITC رودی ژستد مهاجم جدید تیم استقلال صادر شد.

رودی ژستد که به تازگی قراردادش را با استقلال امضا کرده، سابقه بازی در تیم‌های متز، کان، کاردیف سیتی، بلکبرن، استون ویلا، میدلزبورو، ملبورن ویکتوری و پانتولیکوس یونان را در کارنامه خود دارد.

مهاجم استقلال ماندنی شد

محمدرضا آزادی که طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر درخواست جدایی اش از استقلال مطرح شده بود در این تیم ماندنی است.این بازیکن در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و اعلام کرده قصد دارد در فصل بیست و یکم در جمع شاگردان فرهاد مجیدی باقی بماند.آزادی سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود.

سرماخوردگی دو بازیکن در آستانه دیدار با فجر سپاسی

این جلسه تمرینی بعد از یک جلسه فنی که در آن آنالیزی از فجرسپاسی برای بازیکنان به نمایش درآمد، آغاز شد.بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی، به پاسکاری ساده و سپس مرور یک تاکتیک تیمی مشغول شدند.بخش اصلی این جلسه تمرینی را فوتبال درون تیمی با نظارت مجیدی تشکیل داد که طی آن بازیکنان به مرور تاکتیک‌های تیمی در قالب بازی درون تیمی مشغول بودند.سیاوش یزدانی که در بازی با تراکتور دچار آسیب دیدیگی شده بود، در تمرین امروز هم به صورت انفرادی کار کرد ولی از فردا (پنجشنبه) به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.جعفر سلمانی به دلیل سرما خوردگی جزئی در تمرین امروز و دیروز استقلال غایب بود ولی او هم از فردا به تمرینات آبی‌پوشان پایتخت اضافه می‌شود.علیرضا رضایی دروازه بان استقلال، پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، در تمرینات استقلال به دلیل سرما خوردگی غایب بوده است.تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را در تهران انجام می دهد و بعد از پایان تمرین راهی شیراز خواهد شد. آبی پوشان جمعه به مصاف فجر سپاسی می روند.

اخبار باشگاه پرسپولیس

از کارگزار پرسپولیس چه خبر؟!

سید مجید صدری پیش از حضور در جلسه مدیران باشگاه ها و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درمورد انتخاب نشدن کارگزار از طریق مزایده و اینکه قرار است از طریق ترک تشریفات مشخص شود، اظهار داشت: کار قانونی که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم.

وی درمورد آخرین وضعیت پرداخت طلب گابریل کالدرون و اینکه این موضوع دغدغه هواداران پرسپولیس است، گفت: اجازه بدهید ابتدا به این جلسه برویم.

مجوز پرداخت مطالبات کالدرون صادر شد

پس اعلام تامین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات کالدرون از سوی باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال روند اداری کار بودند تا پرداخت پول سریع‌تر انجام شود.

از آنجایی که شماره حساب کالدرون مربوط به بانکی در سوییس است، پرسپولیس برای انتقال حدود ٧٠٠ هزار دلار باید مجوزهای لازم را اخذ می‌کرد که حالا این مجوز صادر شده است.

باشگاه پرسپولیس به زودی مطالبات گابریل کالدرون را به حسابش واریز خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید