جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| استراماچونی با آبی ها به توافق رسید/ عذرخواهی سرپرست آلومینیوم از سرخ پوشان

عضو هیات مدیره استقلال از توافق استراماچونی برای پرداخت قسطی دستمزدش با این باشگاه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز سه شنبه 11 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

استراماچونی با استقلال به توافق رسید

 آندره استراماچونی غرامتی سنگین از استقلال می خواهد. روایت درباره رقم غرامت هم متفاوت است. از 1.3 میلیون یورو تا 1.6 میلیون یورو. باشگاه استقلال در تلاش است تا با این مربی توافق کند و از همین حالا اقساط پرداخت دستمزد او را آغاز کند. محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال می گوید: «ایشان حاضر هستند توافق کنند و رفتار بسیار خوبی داشته اند.» استقلال ظاهرا قرار است به زودی نماینده خود را به قطر بفرستند. همچنین هرویه میلیچ هم رفتار خوبی با باشگاه داشته و حاضر است بر سر یک رقم با آبی ها به توافق برسد.

 تلاش استقلال برای صدور کارت بازی مهاجم فرانسوی

رودی ژستد مهاجم جدید و 193 سانتی استقلال هفته گذشته رسما با این باشگاه قرارداد امضا و دیدار تیمش با تراکتور را از روی سکوها تماشا کرد. قرارداد ژستد با استقلال در سازمان لیگ ثبت شده و فرهاد مجیدی تصمیم دارد از این بازیکن در دیدارهای آینده استفاده کند البته کارت بازی این بازیکن هنوز صادر نشده است. باشگاه استقلال در حال پیگیری امور صدور کارت این بازیکن برای دیدار با فجر سپاسی است اما تا امروز کارت وی صادر نشده است.

تمرین استقلال در حضور یک گروه فیلمبرداری

یک گروه فیلمبرداری برای تهیه فیلم و عکس از بازیکنان استقلال در محل تمرین حضور داشت.سیاوش یزدانی مدافع استقلال که در دیدار با تراکتور تبریز مصدوم شده بود و در تمرین دو روز پیش غایب بود، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت. گفته می‌شود مصدومیت یزدانی جدی نیست و می‌تواند تیمش را در دیدار با فجرسپاسی شیراز همراهی کند.فرهاد مجیدی در ابتدای تمرین دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. بازیکنان پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.احمد موسوی با وجود اینکه در لیست مازاد قرار گرفته است، باز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. 

ژستد با پیراهن شماره ۳۹ به میدان می‌رود

 

امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی، بعد از بازگشت از اردوی تیم المپیک ایران، امروز در تمرینات تیم استقلال حضور داشتند. علیرضا رضایی هم به صلاحدید کادر فنی تیم استقلال به استراحت پرداخت.رودی ژستد در تمرینات امروز حضور داشت و شایعاتی که در مورد او شنیده می‌شود تحت هیچ عنوان صحت ندارد و این بازیکن با پیراهن شماره 39 برای استقلال به میدان خواهد رفت».

اخبار باشگاه پرسپولیس

عصبانیت شدید گل‌محمدی از عملکرد بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز گذشته برابر آلومینیوم اراک شکست خورد که بازیکنان این تیم از لحاظ فنی عملکرد ضعیفی داشتند که این موضوع با خشم و ناراحتی یحیی گل‌محمدی همراه بود.سرمربی سرخپوشان در بین دو نیمه به شدت از عملکرد بازیکنان این تیم انتقاد کرد و بابت نمایشی که شاگردانش در زمین مسابقه داشتند به شدت ناراحت و عصبانی بود.پرسپولیس در نیمه دوم هم با وجود توصیه‌های فنی یحیی گل‌محمدی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و در نهایت با خوردن یک گل بازی را واگذار کرد.گل‌محمدی بعد از اتمام بازی نیز به رختکن پرسپولیس نرفت.

شکایت پرسپولیس از امیدوار

حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم آلومینیوم شب گذشته بعد از برد مقابل پرسپولیس اقدام به بازنشر استوری در صفحه شخصی اش علیه باشگاه پرسپولیس می کند که همین استوری جنجالی باعث شد تا به دردسر بیفتد.در پی این اقدام باشگاه پرسپولیس از امیدوار هم در مراجع قضایی خارج از فدراسیون فوتبال و هم به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در این مورد اظهار داشت: پس از بازی روز دوشنبه با موجی از پیام‌های تبریک روبه‌رو بودم و متاسفانه در این میان سهوا تصویری که متن مناسبی نداشت را بازنشر کردم که به هیچ‌وجه با افکار و رفتار بنده همخوانی نداشته و متاسفانه هواداران پرسپولیس را آزرده خاطر کرد.وی تاکید کرد: بنده در شرایط پس از مسابقه که هواداران تا ساعت‌ها مقابل هتل بودند و اطراف تیم نیز شلوغ بود، متوجه متن آن استوری اینستاگرامی نشدم و آن را بازنشر کردم که نباید این اتفاق می‌افتاد.امیدوار گفت: فوتبال فضای دوستی و احترام در کنار رقابت است. عمیقا به این مساله اعتقاد دارم و بابت اشتباهی که سهوا اتفاق افتاد، شدیدا ناراحت هستم و از هواداران پرسپولیس و همه اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این پیام صادقانه مقبول همه اهالی فوتبال باشد.

برتری پرسپولیس در دیدار دوستانه

پرسپولیس‌امروز در یک بازی دوستانه که در ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد به مصاف تیم نیروی زمینی رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. نعمتی و تیموری گل‌های پرسپولیس را بثمر رساندند.

دیدگاه تان را بنویسید