جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| فرار از حذف سرخابی ها/ اعتراض سرخ پوشان به داوری ۲ دیدار

صبح امروز وزیر ورزش با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جلسه فوری برگزار کرد تا راهکاری برای برون رفت از مشکل حذف این دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا پیدا کنند که در نهایت مجوز حرفه ای دو باشگاه صادر شد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز یکشنبه 9 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا؟

استقلال و پرسپولیس این روزها با دریافت مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 به مشکل خوردند.

در همین رابطه صفحه توئیتری «الآسیوی» مدعی شد که این دو باشگاه بزرگ ایران نتوانستند مجوز حرفه ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دریافت کنند و در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

14000809000235_Test_NewPhotoFree

رسانه های سعودی هم امروز از عدم دریافت مجوز حرفه ای دو باشگاه بزرگ النصر و الاتحاد برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند.

باید منتظر ماند تا به صورت رسمی فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا موضع خود را درباره حضور یا حذف استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کنند.

جلسه فوری سجادی با مدیران سرخابی ها

طبق پیگیری ها از صبح امروز حمید سجادی وزیر ورزش با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در جلسه به سر می برد تا راهکاری برای برون رفت از این شرایط پیدا کنند اما به نظر می رسد حل شدن مشکل دو باشگاه به همین راحتی نیست و دو باشگاه شاید فقط یک درصد با معجزه بتوانند نظر ای اف سی را تغییر دهند. پیرامون این موضوع با حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به صورت رسمی خبر حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان را اعلام نکرده است و تنها برخی رسانه‌های عربی از حدف  این ۲ تیم ایرانی در کنار تیم‌های العین و الوحده امارات و الاهلی و النصر عربستان به دلیل نداشتن شرایط حرفه‌ای خبر داده‌اند./ ایرنا

اخبار باشگاه پرسپولیس

اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری ۲ دیدار 

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، نسبت به داوری دو دیدار اخیر تیمش در لیگ برتر برابر فولاد خوزستان و نساجی مازندران اعتراض کرد.پرسپولیس در این نامه با اشاره به صحنه پنالتی که برای فولاد گرفته شد و گلی که عیسی آل‌کثیر به ثمر رساند و آفساید اعلام شد، از سازمان لیگ خواست که با اتخاذ تصمیماتی کمک کند اشتباهات داوری کم‌تر شود.

مجوز حرفه ای پرسپولیس صادر شد

در شرایطی که شایعات بسیار زیادی پیرامون حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت، قرمزها موفق شدند مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 را به دست بیاورند.

تردید گل محمدی برای انتخاب بازیکن خارجی

زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ ایران ۱۶ آبان بسته می شود و باشگاه ها فقط در چند روز باقی مانده فرصت دارند تا اقدام به جذب بازیکن کنند. در این بین باشگاه پرسپولیس علاوه بر اینکه فقط ۷ روز تا بسته شدن تاریخ نقل و انتقالات فرصت دارد با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش هم روبرو است.با توجه به اینکه هنوز باشگاه پرسپولیس موفق به پرداخت پول کالدرون نشده، یحیی گل محمدی برای انتخاب بازیکن خارجی بلاتکلیف است و برای انتخاب نفرات پیشنهادی به او دچار تردید است. پیش از این هم سرمربی سرخپوشان نفراتی را انتخاب کرده بود که به دلیل وضعیت مالی و پنجره بسته باشگاه از این بازیکنان را از دست داد. اکنون هم گل محمدی به دلیل شرایط پیش رو بازیکن های خارجی پیشنهاد شده را مورد بررسی نهایی قرار نداده است.در صورت پایان زمان نقل و انتقالات در لیگ ایران و باز نشدن پنجره پرسپولیس تنها راه جذب بازیکن برای این باشگاه جذب بازیکن آزاد است.

اخبار باشگاه استقلال

مجوز حرفه ای استقلال صادر شد

فرزاد نادری، مدیر کمیته حرفه‌ای‌سازی باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال از ابتدا مشکلی نداشت، تنها یکسری مشکلات کوچکی بوجود آمده بود که حل شد و مجوز حرفه‌ای سازی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد. 

صدور مجوز استقلال و پرسپولیس به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای رفت و در نهایت این مجوز برای 2 باشگاه صادر شد. قرار است 2 ماه دیگر کنفدراسیون آسیا راستی آزمایی از مدارک آپلود شده را انجام بدهد./ تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید