جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| مهاجم برزیلی به صورت قرضی در جمع سرخ پوشان؟/رشید مظاهری به شایعات پایان داد

طی روز‌های اخیر بحث حضور رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال در تیم فولاد در حالی مطرح شده که این دروازه بان این موضوع را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز دوشنبه 10 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

شیری به دیدار با اراکی‌ها رسید/ وضعیت عالیشاه پس از بازی با آلومینیوم بررسی می شود

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود که امید عالیشاه و مهدی شیری در تمرین دو روز قبل دچار مصدومیت شدند. مهدی شیری که در تمرین دو روز قبل پرسپولیس دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود در سفر به اراک تیمش را همراهی کرده و در لیست سرخ‌پوشان در این مسابقه قرار دارد.

مهاجم برزیلی به صورت قرضی در پرسپولیس؟

سایت talkfootball365 مدعی شد؛ الف مانگا، مهاجم 26 ساله برزیلی که در روزهای پایانی قرارداد قرضی خود با گویاس است، ممکن است به صورت قرضی راهی پرسپولیس ایران شود. 

photo_2021-11-01_11-39-39

مطالبات گابریل کالدرون طی 72 ساعت آینده به حساب او می نشیند؟

مجید صدری در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرد به دنبال دریافت مجوز بانک مرکزی است تا با دریافت این مجوز مبلغ بدهی گابریل کالدرون و دستیارش را که تامین شده به حساب آن ها واریز کند.از همین رو با توجه این که روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا تعطیل است، از صبح امروز وعده 72 ساعته صدری آغاز شده و باید دید در پایان این زمان بدهی کالدرون در حساب او می نشیند یا نه؟

اخبار باشگاه استقلال

خسرو حیدری در باشگاه استقلال سمت گرفت

طی حکمی از سوی مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، خسرو حیدری به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل منصوب شد.خسرو حیدری با انجام ۳۰۴ بازی با پیراهن استقلال، پنجمین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال از نظر تعداد بازی است.قرار است خسرو حیدری در امور فنی و مسائل درون تیم به آجورلو مشاوره بدهد. 

photo_2021-11-01_13-38-03

تمام بازیکنان استقلال پول گرفتند به جز موسوی

یکی دو هفته پیش مصطفی آجورلو حدود 20 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت کرد تا آبی ها با روحیه خوب خود را آماده شروع دوباره لیگ برتر کنند.در آخرین پرداختی باشگاه استقلال کلیه اعضای تیم پول گرفتند به جز احمد موسوی، بازیکنی که از سوی فرهاد مجیدی نامش در لیست مازاد قرار گرفته اما همچنان مذاکرات برای خروج نام او از لیست آبی پوشان ادامه دارد.این در حالی است که احمد موسوی قانونا بازیکن استقلال است و طبیعی است این اقدام باشگاه می تواند باعث اختلاف بیشتر با او شود چون به نظر می رسد آبی ها هیچ راه قانونی برای خارج کردن نام او از لیست آبی ها به جز توافق کردن ندارند.

واکنش مظاهری به شایعات جدایی اش از استقلال

طی روز‌های اخیر بحث حضور رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال در تیم فولاد در حالی مطرح شده که این دروازه بان پس از بازی برابر تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.اکنون دوباره بحث معاوضه رشید مظاهری با صالح حردانی مدافع راست تیم فولاد بر سر زبان‌ها افتاده که دروازه بان آبی پوشان با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود این مساله را دوباره کذب اعلام کرده است.مظاهری در پیامی نوشت:پر قدرت ادامه می‌دهم.

اطلاعیه های وب درباره استقلال

های‌وب با اطلاعیه رسمی اعلام کرد که فسخ قرارداد با ‎استقلال را قبول ندارد و برای فسخ صورت گرفته، طرح شکایت کرده است!

photo_2021-11-01_22-34-27

دیدگاه تان را بنویسید