جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| کل طلب کالدرون پرداخت شد/ عصبانیت‌‌ شدید فرهاد مجیدی‌ در رختکن‌ آبی ها

وکیل گابریل کالدرون دریافت تمام مطالبات این مربی از پرسپولیس را تایید کرد .قرار است وکیل سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس این موضوع را به فیفا اعلام کند تا پس از آن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان باز شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 29 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

بازیکن تاجیک پرسپولیس مصدوم شد

در آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر ویستاتوربین، وحدت هنانوف از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و محل تمرین را ترک کرد.از قرار معلوم تکل یکی از بازیکنان باعث صدمه دیدن پای این بازیکن شد تا این بازیکن به ناچار تمرین را ترک کند و برای انجام درمان بلافاصه به بیمارستان منتقل شود. روی پای هنانوف چند بخیه زده شده و بعد از بهبود این زخم‌ها می‌تواند دوباره بازی کند.

تبلیغات‌محیطی جام‌حذفی در اختیار پرسپولیس

سرخ پوشان در حالی به مصاف ویستاتوربین می‌روند که این اولین بازی قرمزها در چارچوب جام حذفی پس از واگذاری تبلیغات محیطی خواهد بود.نکته مهم؛ پرسپولیس برای هر بازی لیگ برتری ۱۰ میلیارد بابت تبلیغات محیطی دریافت می‌کند که ۳۰ درصد آن سهم سازمان لیگ است اما مشخص نیست که برای جام حذفی چه میزان درآمدزایی شکل خواهد گرفت.

 کل طلب کالدرون پرداخت شد

ملانی شایر وکیل گابریل کالدرون امروز دریافت تمام مطالبات این مربی از پرسپولیس را تایید کرد .قرار است وکیل سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس این موضوع را به فیفا اعلام کند تا پس از آن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان باز شود.باشگاه پرسپولیس برای تسویه با کالدرون و خواکین حدود 750 هزار دلار به این دو مربی پرداخت کرد.

تغییرات جالب یحیی در ترکیب پرسپولیس

 تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم دسته اولی ویستاتوربین باشد.سرخپوشان تهرانی در این دیدار با توجه به شرایط خاصی که دارد با تغییراتی نسبت به ترکیب ثابت دیدارهای لیگ به میدان خواهند رفت و به چند بازیکن که کمتر فرصت بازی داده می‌شود در بازی امروز احتمالاً از سوی یحیی گل‌محمدی میدان داده خواهد شد.در دروازه پرسپولیس با توجه به نبود رادوشوویچ بعید است تغییری شاهد باشیم و حامد لک درون چهارچوب خواهد بود.در خط دفاع برخلاف زوج ثابت این تیم که جلال حسینی و علی نعمتی هستند، این بار علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی کنار هم بازی می‌کنند. علی شجاعی در سمت چپ خط دفاع به میدان خواهد رفت و اثری از سعید آقایی یا وحید امیری نخواهیم دید. مهدی شیری اما مثل همیشه در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند.رضا اسدی به ترکیب اصلی برمی‌گردد و کنار محمد شریفی زوج خط هافبک دفاعی است. احسان پهلوان و سیامک نعمتی دو هافبک رو به جلو خواهند بود.در خط حمله هم عیسی آل کثیر و مهدی عبدی بازی می‌کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 عصبانیت‌‌ شدید فرهاد مجیدی‌ در رختکن‌ آبی ها​

سرمربی استقلال پس از بازی با نود در رختکن به شاگردانش گفت: با این بازی «گَندی» که زدید نمی‌دانم چطور به کنفرانس خبری بروم.این پیراهن تن خیلی‌ها بوده و امروز در اختیار شما قرار گرفته.بهتر است قدراین پیراهن و جایگاهی را که دارید، بدانید. امروز نباید بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد. ما باید پاسخگوی هواداران باشیم

بازگشت کاپیتان آبی ها

وریا غفوری که به دلیل آسیب دیدگی چند بازی استقلال را از دست داده بود بعد از انجام تمرینات فیزیوتراپی و تایید پزشکان از امروز در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد تا در صورت صلاحدید کادر فنی در دیدار مقابل پدیده مشهد به میدان برود.دیدار تیم‌های استقلال و پدیده ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید