صحبت های بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی مقابل گل گهر/ حمایت سید جلال حسینی از وریا غفوری

کاپیتان پرسپولیس گفت: سال‌هاست اتحادیه نداریم و کسی نمی‌آید از بازیکنان حمایت کند و کسی هم نمی‌تواند چیزی بگوید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد از یک سال توانستم بازی کنم. نتیجه مساوی برای تیم ما خوب نیست. ما نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم گل مساوی را به دست بیاوریم. الان تعطیلات در پیش است و ما می‌توانیم به شرایط خوب خود برگردیم.

او ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان جدید زیادی گرفت اما شرایط برای تیم ما بهتر می‌شود. ما هفته پنجم به شرایط خود برمی‌گردیم. در گلی که خوردم، بازیکنان زیادی حضور داشتند و منجر به گل حریف شد اما در نیمه دوم شرایط برای ما تغییر کرد.

عالیشاه: امیدوارم شرایط بدنی پرسپولیس در تعطیلات ایده‌آل شود

امید عالیشاه پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: نیمه دوم شرایط مناسبی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. توپ و میدان را در دست داشتیم، اما استفاده نکردیم. امیدوارم در تعطیلات لیگ شرایط بدنی‌مان ایده‌آل شود و لیگ را بهتر از اینها ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال مدعی شده سازمان لیگ 5 درصد از قرارداد بازیکنان را فوتبال را کسر می‌کند، گفت: تا جایی که می‌دانم این کسر قرارداد 2.5 درصد است.

بازیکن پرسپولیس در خصوص نمایش این روزهای پرسپولیس یادآور شد: تیم را تحت فشار نگذارید. پرسپولیس 5 سال قهرمان لیگ برتر و یک سال هم با تفاضل گل نایب قهرمان شد. تیمی که آن شرایط را داشته بالا و پایین خواهد داشت، اما جمع و جور می‌شود.

حسینی: کسی از بازیکنان حمایت نمی‌کند

سید جلال حسینی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و بچه‌ها بسیار تلاش کردند. موقعیت‌های خوبی داشتیم و تیم حریف را تحت فشار گذاشتیم اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و بازی مساوی شد.

او در رابطه با کسر پنج درصد از قراردادها به عنوان مالیات گفت: ما مخالف این کار هستیم و نمی‌دانیم این چه قانونی است که گذاشتند و هیچ کس هم نمی‌تواند صحبت کند. ما بازیکنان اتحادیه یا کسی را نداریم که صحبت کند یا اعتراض کنیم. ما بیمه‌ای نداریم و نمی‌دانم این چه کاری است و کسی هم نمی‌تواند چیزی بگوید و امیدوارم آقای عزیزی‌خادم به این مساله ورود کند.

حسینی با بیان این‌که سال‌هاست اتحادیه نداریم و کسی نمی‌آید از بازیکنان حمایت کند، گفت: این تصمیم چند سال پیش گرفته شده و هنوز هم دارند همان کار را می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید