به گزارش ایرنا وحید امیری دوشنبه شب بعد از برتری پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازی حساسی بود اما با تلاش بچهها توانستیم بازی را ببریم البته موقعیت‌های زیادی هم داشتیم اما مهم سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.

وی در خصوص اینکه در بازی امروز عصبی بود، گفت:  چون می خواستیم برنده از زمین خارج شویم شرایط به شکلی بود که همه بازیکنان جدی بازی کردند.

در ادامه کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ از دقیقه اول به فولاد فشار وارد کردیم و سه گل دیگر هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم خوشحالم  که زحمات بازیکنان به ثمر نشست و هوادارانی که به ورزشگاه آمدند دست خالی به خانه نرفتند. 

کنعانی‌زادگان در خصوص درگیری‌اش با بیت‌سعید گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من با هواداران خودمان صحبت می‌کردم. آنها من را تشویق کردند و من هم به سمت‌شان رفتم. شاید بقیه بد متوجه شده باشند. دیدید که من سرم را پایین انداختم و کار خودم را انجام دادم. 

این بازیکن در خصوص حضورش در کنار سیدجلال حسینی در مسابقه امروز گفت:‌ فرقی ندارد چه کسی بازی می‌کند. من یا حسینی و یا شجاع خلیل‌زاده هیچ فرقی نمی کند مهم موفقیت تیم است.

در ادامه مهدی شیری گفت: بازی سنگین و سختی را پشت‌سر گذاشتیم، در نیمه اول توانستیم به گل برسیم و در ادامه بازی را مدیریت کردم و به سه امتیاز رسیدیم.

شیری در خصوص تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس رخ می‌دهد،گفت: به نظر من بازی کردن اشخاص مهم نیست مهم موفقیت تیم است که ما بتوانیم در مسابقات به خواسته خود برسیم.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.