جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| از پایان محرومیت مجیدی تا اقدام سوال برانگیز مدیران وقت درباره کالدرون

باتوجه به پرداخت جریمه نقدی از سوی فرهاد مجیدی فعالیت فوتبالی او از این به بعد مشکلی نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 5 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

وعده وزیر دادگستری برای سرخابی ها

امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری پس از مجمع باشگاه استقلال گفت: اقدامات اولیه برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس آغاز شده ولی تا به انجام رسیدن این طرح زمان زیادی باقی مانده است ان‌شاالله در همین دولت ۲ باشگاه سرخابی پایتخت خصوصی می‌شوند.

پایان محرومیت مجیدی و اسماعیلی

 باتوجه به اجرای رای قطعی فرهاد مجیدی (سرمربی تیم استقلال تهران) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

باتوجه به اجرای رای قطعی فرشید اسماعیلی (بازیکن تیم استقلال) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

باتوجه به اجرای رای قطعی محمد علی نژاد (بازیکن اسبق باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

میلیچ به جمع آبی پوشان بازمی گردد؟

هرویه میلیچ یکی از دو بازیکن خارجی تیم استقلال که فصل گذشته و پیش از اتمام فصل از این تیم جدا شد، ممکن است به جمع آبی پوشان بازگردد. میلیچ در حالی از استقلال جدا شد که مطالبات نسبتاً زیادی داشت و می‌تواند بابت این مطالبات و سود تأخیر، مقدار قابل توجهی از این تیم بگیرد. آبی پوشان به جز میلیچ محمد نادری را هم در پست دفاع چپ از دست داده‌اند و در حالی ابوالفضل جلالی را به خدمت گرفته‌اند که گفته می‌شود وی به دلیل مصدومیت هفته‌های ابتدایی فصل را از دست خواهد داد. در صورت تمایل کادر فنی استقلال به جذب میلیچ، تیم مدیریتی جدید باشگاه مانعی برای جذب او ندارد و این احتمال وجود دارد تا بار دیگر هرویه میلیچ که طی دو فصل حضورش در استقلال خاطرات خوبی از خود به جای گذاشت، بار دیگر به این تیم بازگردد.

درخواست مربی ایتالیایی استقلال برای اقامت در هتل

باشگاه استقلال اعلام کرد:اقدامات لازم جهت اسکان و ایاب و ذهاب گابریله پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی انجام شد. گابریله پین قصد دارد تا زمان حضور خانواده‌اش در تهران در هتل مستقر باشد، به همین دلیل امروز اقدامات مربوط به تمدید قرارداد هتل و ایاب و ذهاب این مربی توسط بخش اجرایی باشگاه انجام شد.

استقلالی ها آمبولانس دار شدند

با وجود اینکه باشگاه استقلال تعهدی در جهت تهیه مسکن برای بازیکنان داخلی جدید ندارد اما بعضی از این بازیکنان به دلیل مشکلات مختلف هنوز نتوانستند مسکن خود را تهیه کنند.به همین دلیل باشگاه استقلال در جهت تمرکز این بازیکنان در دوران آماده‌سازی، آنها را به صورت موقت در یکی از هتل‌های مناسب تهران اسکان داده است.

همچنین باشگاه استقلال اعلام کرد از روز چهارشنبه (فردا) در تمرینات تیم فوتبال استقلال یک دستگاه آمبولانس به صورت ثابت مستقر خواهد شد. جهت ایمنی و سلامتی اعضای تیم فوتبال استقلال؛ از این پس یک دستگاه آمبولانس در جلسات تمرین تیم بزرگسالان مستقر می‌شود. ضرورت وجود آمبولانس در تمرینات جزو اصول اولیه و حرفه‌ای است اما تا پیش از این رویه معمول به گونه دیگری بوده است.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تمرینات اختصاصی مصدومان 

 تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز در زمین ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

حدود 30 دقیقه قبل از آغاز این تمرین علی شجاعی و کمال کامیابی نیا که به دلیل آسیب دیدگی شانسی برای حضور در بازی با الهلال ندارند زودتر از سایر نفرات به زمین آمده و پس از دقایقی نرم دوی زیر نظر فیزیوتراپ تیم تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند.

پس از شروع حرکات ترکیبی کمال کامیابی نیا به سایر بازیکنان اضافه شد اما شجاعی تمرینات اختصاصی انجام داد.

بخش بعدی تمرین، سرخ پوشان به چهار تیم پنج نفره تقسیم شده و در در دو گروه با استفاده از دروازه‌های کوچک در گوشه ای از زمین فوتبال بازی کردند که این بخش با هیجان خاصی پیگیری شد. البته در این مرحله از تمرین کامیابی نیا با پوشیدن کاور زرد به بازیکنان هر دو تیم کمک می کرد.

شکوری رسما از پرسپولیس جدا شد

ابراهیم شکوری معاونت اجرایی و سخنگوی پیشین باشگاه پرسپولیس که به خدمت سربازی رفته بود، با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً با سرخپوشان خداحافظی کرد. در زیر متن خداحافظی شکوری را می‌خوانید:

”طبق هماهنگی با جناب آقای سمیعی از ابتدای حضورم در باشگاه، قرار بود در زمان مشخص و پس از پایان فصل از باشگاه جدا شوم. چهل روز پیش و به جهت احترام به قانون و با هماهنگی قبلی، استعفای خود را تقدیم مدیرعامل محترم باشگاه کردم و از باشگاه جدا شدم و دست باشگاه را برای انتخاب نفر جدید باز گذاشتم. در تمام مدت حضورم در باشگاه سعی کردم با تمام توان، در جهت صرفه و صلاح باشگاه قدم بردارم و به‌عنوان معاونت اجرایی، ورزشی و سخنگو شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات و دفاع از حقوق باشگاه تلاش کردم.

پس از پایان دوران آموزشی‌، هیچ تماسی به جهت همکاری مجدد از سوی مدیریت باشگاه دریافت نکردم که البته انتخاب همکاران از سوی مدیران جدید امری طبیعی بوده و جزو اختیارات مدیریتی ایشان براساس نیاز سازمان می‌باشد و شرایط حرفه‌ای و اصولی ایجاب می‌کند که به تصمیمات مدیران باشگاه احترام بگذارم. با توجه به موارد مطرح شده فوق و عدم علاقه باشگاه‌، ادامه همکاری با باشگاه مقدور نبوده و بنده به‌عنوان یک هوادار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و کلیه مدیران آن آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان از همه هواداران عزیز که بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند تشکر کرده و آرزوی سلامتی و روزهای خوش برای همه عزیزان دارم.

جز کالدرون خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند

ایمان حسین‌پور شرفشاد درباره مسائل حقوقی مطرح شده در پرونده گابریل کالدرون اظهار داشت: در اینکه مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست. مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن اقدام خواهند کرد. نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مسئله وقفه افتاد.

وی افزود: درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظر باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا، متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مطالعه و سپس اظهارنظر شود. در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رأی صادره، صرفاً بر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، شکی نیست که باشگاه باید بدهی خود از جمله به گابریل کالدرون و دستیارش را پرداخت کند. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است، اما اینکه بعضاً مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امری جداگانه است.

حسین‌پور شرفشاد در ادامه تصریح کرد: به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات روبه‌رو شده است. در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید