جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| از تمدید قرارداد یحیی و فرهاد تا محکومیت جدید برای آبی های پایتخت

در ادامه روند بدهی های دو باشگاه ایرانی این بار استقلال به پرداخت مبلغ 7 میلیارد تومان محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز دوشنبه 5 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

اقدام ضربتی مدیرعامل جدید استقلال 

مصطفی آجورلو در حالی مدیریت تیم استقلال را پذیرفت که فضای این باشگاه آشفته بر این باشگاه حاکم بود. آجورلو که ظهر روز شنبه باشگاه را از مدیر قبلی تحویل گرفت، قبل از آنکه از ساختمان باشگاه خارج شود تغییر و تحولات را آغاز کرد و بیژن طاهری را به همراه اجلال نصیری و محمد نوری فر به باشگاه اضافه کرد. / مهر

استقلال به پرداخت ۸ میلیارد تومان محکوم شد

با توجه به شکایت فردی که هنگام مدیریت سعادتمند مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال به آبی‌پوشان بابت حفظ شیخ دیاباته کمک مالی کرده بود، در نهایت آبی‎های تهران طی حکم دادگاه به پرداخت رقمی حدود ۸ میلیارد تومان محکوم شدند. 

انتظار فهرست مجیدی برای بازگشت روزبه چشمی

گفته می شود فرهاد مجیدی روی بازگشت روزبه چشمی به این تیم حساب کرده و خواستار 2-3 بازیکن خارجی در تیمش شده است. فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنی است که اگر نفرات مد نظر وی جذب نشوند ممکن است در لیست تمدیدی های این تیم قرار بگیرد./ فارس

انصراف فرهاد مجیدی از حضور در فوتبال برتر

سایت رسمی باشگاه استقلال تهران نوشت: "ضمن احترام به برنامه فوتبال برتر؛ در جهت حفظ آرامش تیم در دوران آماده‌سازی، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال امشب در این برنامه تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تمدید قرارداد گل محمدی در دستور کار مدیران پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس که نتوانستند در آستانه دیدار حساس با الهلال مطالبات سرخپوشان را پرداخت کنند قصد دارند قرارداد یحیی گل محمدی را به مدت سه فصل دیگر با سرخپوشان تمدید کنند. یحیی گل‌محمدی در یک و نیم فصل موفق به کسب سه قهرمانی (دو لیگ برتر و یک سوپرجام) شده و یک بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور یافته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید