جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| نامه باشگاه استقلال به مجیدی/ کامیابی‌نیا و شجاعی به دیدار با الهلال می‌رسند؟

با وجود اینکه باشگاه استقلال در بیانیه‌ای از هواداران خواسته بود از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند، صبح امروز (شنبه) شماری از هواداران استقلال به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز شنبه 27 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

حمایت هواداران معترض آبی ها از فرهاد مجیدی

با وجود اینکه باشگاه استقلال در بیانیه‌ای از هواداران خواسته بود از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند، از صبح امروز (شنبه) شماری از هواداران استقلال به نشانه اعتراض به وضعیت تیم‌شان مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.این تعداد به حمایت از فرهاد مجیدی پرداختند. هواداران استقلال که برای چندمین بار است مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند، علیه مسئولان باشگاه استقلال و اسپانسر باشگاه شعار سر دادند.برخی از هواداران معترض که از شهرستان‌های دور و نزدیک آمده بودند، پلاکاردهایی در حمایت از مجیدی در دست داشتند./ تسنیم

احضار وریا غفوری به کمیته انضباطی استقلال 

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از شکست این تیم مقابل الهلال و حذف از آسیا با انتشار پیامی در فضای مجازی به نکاتی اشاره کرد که این موارد مورد تایید مدیران استقلال نیست و از نگاه آنها بی انضباطی به حساب می‌آید.

لذا این بازیکن به زودی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار تا در خصوص مواردی که طرح کرده توضیحاتی ارائه دهد.

نامه باشگاه استقلال به مجیدی برای شرکت در جلسه هیات مدیره

بعد از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان احمد مددی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که در مورد فرهاد مجیدی در نشست هیات مدیره تصمیم گرفته خواهد شد.

مدیران باشگاه استقلال در همین زمینه به صورت کتبی به فرهاد مجیدی ابلاغ کردند در نشست آینده هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کند. ظاهرا مجیدی اعلام کرده به دلایل شخصی روز یکشنبه به تهران باز می گردد.

به این ترتیب اگر قرار باشد نشست هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور مجیدی برگزار شود سرمربی آبی پوشان فردا به تهران باز خواهد گشت.

جلسه مددی با معاونان باشگاه استقلال پس از حضور در وزارت ورزش

در پی حاشیه‌هایی که امروز برای استقلال پیش آمد، احمد مددی مدیرعامل باشگاه بعد از ظهر امروز در ساختمان وزارت ورزش حضور یافت و با مسئولان این وزارت خانه دیدار و گفتگو داشت.

مدیرعامل باشگاه پس از آن راهی ساختمان باشگاه استقلال شد تا با مهدی پاشازاده و ناصر فریاد شیران معاونین ورزشی و اجرایی خود جلسه‌ای برگزار کند. این نشست در خصوص حواشی مربوط به استقلال است که خروجی آن برای باشگاه مهم است.

صبح امروز جمعی از هواداران ناراضی باشگاه استقلال با تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش مراتب نارضایتی شان را نسبت به شرایط این باشگاه ابراز داشتند.

اخبار باشگاه پرسپولیس

کامیابی‌نیا و شجاعی به دیدار با الهلال می‌رسند؟

 تیم فوتبال پرسپولیس با صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در تاریخ 24 مهرماه به مصاف الهلال عربستان برود.

در این شرایط و با توجه به مصدومیت کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی و غیبت این دو بازیکن در دیدار با استقلال تاجیکستان، قرار است از روز دوشنبه و آغاز مجدد تمرینات سرخپوشان شرایط این دو بازیکن نیز بار دیگر مورد ارزیابی کادر پزشکی و کادرفنی قرار بگیرد.

کامیابی‌نیا که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود، طی چند وقت گذشته مراحل درمان و فیزیوتراپی خود را در کشور امارات پشت سر گذاشته و احتمالا تا زمان دیدار با الهلال مشکلی برای همراهی سرخپوشان نخواهد داشت.

علی شجاعی نیز که ماه گذشته کتف مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد، باید در روزهای آینده مراحل فیزیوتراپی خود را سپری کند. در این شرایط حضور این بازیکن در دیدار با الهلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید شرایط او تا ماه آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان جدید سپاهان

ساعاتی پس از آن که کریستوفر نت گلر اتریشی با باشگاه سپاهان اصفهان عقدقرارداد کرد اتفاق عجیبی رخ داد. این بازیکن در فضای مجازی، استوری‌هایی که با آدرس صفحه او منتشر شده بود را بازنشر داد بدون آن که بداند متن آن استوری‌ها چه بوده و با چه زبان و چه لحنی بیان شده است. 

یکی‌ از این استوری‌ها حاوی کلمات‌ رکیک و توهین‌ آمیز علیه تمام پرسپولیسی‌ها بود. در همین راستا تیم حقوقی پرسپولیس، شکایتی از گلر جدید سپاهان به کمیته انضباطی ارائه کرده و خواستار پاسخگویی این بازیکن اروپایی در مورد توهین به هواداران خود است. 

پرسپولیسی‌ها قبلا در جریان حمایت از محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نشان دادند هوای هواداران خود را دارند و هر کسی به طرفداران این تیم توهین کند، باید انتظار تبعات بیشتری را داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید