جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| پرونده اوساگونا به دادگاه CAS ارجاع شد/ منتفی شدن بازگشت رشید و فرشید!

فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری برای بازگشت به استقلال اعلام آمادگی کرده‌اند، حالا در انتظار تصمیم آجورلو و فرهاد مجیدی هستند تا در صورت امکان در فصل جدید هم با پیراهن استقلال به میدان بروند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 4 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت مظاهری و اسماعیلی به استقلال منتفی شد

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی پیرامون بازگشت رشید مظاهری به استقلال مطرح شد و دروازه بان فصل گذشته این تیم بعد از فسخ قرارداد با این تیم در آستانه بازی با الهلال به نزدیکان خود اعلام کرد در صورت جدایی مددی به این تیم بازخواهد گشت.

با جدایی مددی مظاهری تلاش های زیادی برای بازگشت به استقلال کرد و حتی وکیل وی مدعی شد او دوست دارد به این تیم برگردد اما بازگشت وی به جمع آبی پوشان منتفی شده است.فسخ قرارداد مظاهری با استقلال در آستانه بازی حساس با الهلال باعث شد تا کادر فنی این تیم قید بازگشت وی را زده و به این ترتیب بازگشت مظاهری به استقلال منتفی شد.

همچنین فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن استقلال که با کادر مدیریتی این باشگاه به مشکل خورده بود به جمع آبی پوشان باز نخواهد گشت و او نیز در لیگ بیست و یکم در این تیم حضور نخواهد داشت./فارس

بازگشت روزبه چشمی به استقلال؟

سرمربی تیم استقلال که در این فصل چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده و منتظر است تا باشگاه تکلیف نفرات جدید را مشخص کند. روزبه چشمی دیگر گزینه مجیدی است و او تصمیم دارد مدافع سابق این تیم را برگرداند. چشمی پیش از این در ام الصلال قطر بازی می کرد و شایعاتی پیرامون بازگشت وی مطرح شده بود اما با نزدیک شدن به شروع مسابقات سرمربی آبی پوشان تصمیم گرفته از وی استفاده کند.

مدیر رسانه ای استقلال تغییر کرد

بعد از تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی تیم استقلال مصطفی آجورلو، بیژن طاهری به عنوان سرپرست آبی پوشان انتخاب و اجلال نصیری نیز مدیر اجرایی این باشگاه شد. فرزاد مجیدی هم به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شده است.

در ادامه این تغییرات محمد نوری فر مدیر رسانه ای اسبق باشگاه استقلال دوباره به سمت خود بازگشت و در کنار فرهاد مجیدی قرار گرفت.پیش از این علی غفار در این سمت حضور داشت.

مشکل مدافع استقلال حل شد

یکی از اولین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی ابوالفضل جلالی بود. مدافع چپ سایپا که فصل گذشته عملکرد خوبی در این تیم داشت نظر فرهاد مجیدی را جلب کرد و به استقلال پیوست.

جلالی بعد از پرداخت مبلغی از سوی استقلال به سایپا به جمع آبی پوشان ملحق شد و چند جلسه ای نیز با تیم تمرین کرد اما بعد مشخص شد که دچار مصدومیت است و باید عمل جراحی انجام بدهد.

از این رو احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال در یک گفت وگو اعلام کرد که شاید با توجه به مصدومیت جلالی قرارداد این بازیکن قطعی نشود. این در حالی است که جلالی از هفته آینده می تواند به تمرینات استقلال برود.

مجیدی که خواهان جذب جلالی است، با مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید آبی پوشان در این خصوص صحبت کرده و حضور مدافع چپ سابق سایپا در استقلال قطعی شده است.

بر این اساس او بعد از طی کردن دوران نقاهت خودش را به فرهادمجیدی معرفی می کند تا در لیگ بیست و یکم برای آبی پوشان به میدان برود.

استقلال یک مهاجم خارجی می گیرد

باشگاه استقلال در راستای تقویت خط حمله خود در نظر دارد یک مهاجم خارجی به جمع نفراتش اضافه کند. در همین رابطه رزومه دو سه بازیکن خارجی توسط کادر فنی این تیم در حال مطالعه قرار دارد.

گفته می‌شود کی روش استنلی مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان نیز یکی از مهاجمانی است که استقلالی‌ها نیم نگاهی به جذب او دارند و این امکان وجود دارد که او در فصل آینده آبی پوش شود.

مراسم معارفه سرپرست جدید در تمرین امروز استقلال

تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 صبح امروز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری کرد.

پیش از تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به معارفه بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال پرداخت. همچنین فرزاد مجیدی به عنوان عضوی از کادر فنی، محمد نوری‌فر به عنوان معاون ارتباطات باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم و اجلال نصیری به عنوان مدیر اجرایی تیم، معرفی شدند.

 در حاشیه تمرین امروز بیژن طاهری برای دقایقی با فرهاد مجیدی به صحبت پرداخت.

محور اصلی تمرین امروز مرور برنامه های تاکتیکی بود.

محل تمرین استقلال تغییر کرد

 تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا (دوشنبه) به طور موقت در ورزشگاه «خیریه عمل» در غرب تهران برگزار می‌شود.

باشگاه استقلال در حال مذاکره با سه مجموعه ورزشی مطرح است تا در نهایت یکی از این گزینه‌ها به عنوان کمپ تمرینی ثابت تیم استقلال تا پایان فصل انتخاب شود.

تمرینات تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته دنبال خواهد شد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تاکتیک ویژه یحیی برای دیدار با الهلال

 مهدی عبدی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس که گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رسانده، قرار است در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به عنوان بازیکن ذخیره حضور داشته باشد.

عیسی آل‌کثیر و وحید امیری از ابتدا در ترکیب تیم پرسپولیس مقابل الهلال عربستان قرار می گیرند و سپس با توجه به نتیجه بازی، عبدی به زمین خواهد رفت. یحیی به دنبال این است عبدی پس از خسته شدن مدافعان الهلال، وارد زمین شود. این دیدار ۲۴ مهرماه در ریاض برگزار می‌شود.

راهکار باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات مالی سرخپوشان

با توجه به این که مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با تیم الهلال عربستان قصد دارند اعضای تیم را شارژ مالی کنند؛ به همین علت به دنبال قرض کردن پول هستند.  

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با قرض گرفتن مبلغی بتوانند مطالبات مالی و پاداش بازیکنان و کادر فنی خود را قبل از بازی با تیم الهلال بدهند تا آن‌ها با روحیه بالا به مصاف حریف عربستانی خود بروند.  

تمرین و ریکاوری پرسپولیس پس از بازی با پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی دوستانه برابر پیکان که روز گذشته با تساوی به پایان رسید، صبح امروز تمرین و ریکاوری را در برنامه داشت.

بازیکنان اصلی در بازی دوستانه روز گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرینات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه روی آورده و پس از ریکاوری، راهی رختکن شدند.

 سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی به انجام بخش‌های مختلف تمرین پرداختند.

 در تمرین یک ساعته سرخپوشان، کلیه بازیکنان بدون مشکل کار کردند و کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی مثل روزهای گذشته زیر نظر کادر پزشکی تمرینات ویژه و اختصاصی خود را انجام دادند.

سرخپوشان با نظر کادر فنی، فردا دوشنبه استراحت می‌کنند و تمرینات تیم از روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار دوستانه خود، روز جمعه به مصاف تیم شهرداری آستارا با هدایت فرشاد پیوس خواهد رفت.

حساب بسته پرسپولیس دردسرساز شد

 حساب باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر بسته شده که یکی از دلایل این موضوع شکایت یک شرکت هواپیمایی با مدیریت رسول دره است. 

این شرکت با احتساب خسارت تاخیر در پرداخت مبلغ، هزینه دادرسی و وکالت حدود 5 میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد اما طبق توافقات صورت گرفته و به واسطه‌ برخی نفرات در زمان مدیریت جعفر سمیعی، قرار شد با بخشش بخشی از خسارت خود و دریافت باقی‌مانده مبلغ به شکل قسطی در چندین ماه از شکایت خود صرف نظر کند تا از این طریق حساب باشگاه باز شود.

با این وجود پس از  آغاز فعالیت صدری به عنوان سرپرست پرسپولیس، وی این توافق را نپذیرفت و اقدام به شکایت از شرکت هواپیمایی کرد. به دلیل همین اتفاق، مدیر این شرکت قصد دارد اقدام‌های قانونی را برای دریافت کل طلبش از پرسپولیس پیگیری کند.

پرسپولیس پرونده اوساگونا را به دادگاه CAS برد

طبق اعلام ایمان حسین پور شرف‌شاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس،  پرونده کریستین اوساگونا به دادگاه داوری ورزش CAS ارجاع داده شد و باشگاه نسبت به رای صادره از سوی فیفا، اعتراض کرد.

کمیته وضعیت فیفا چندی پیش نسبت به طرح شکایت از سوی اوساگونا، رای خود را صادر کرد و حکم داد که باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت 96 هزار دلار به این بازیکن اقدام کند.

اوساگونا در نیم فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس ملحق شد و در انتهای فصل، رختکن سرخپوشان را ترک کرد.

اقدام باشگاه پرسپولیس برای دریافت روادید عربستان 

فهرست اعضای این تیم برای روادید سفر به عربستان همراه با مدارک مورد نیاز از طرف باشگاه پرسپولیس ارسال شد.

تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهر ماه در چارچوب مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض به مصاف الهلال خواهد رفت و با پیروزی در این بازی مقابل یکی از دو تیم النصر عربستان و الوحده امارات قرار می‌گیرد.

سرخ پوشان 21 مهر با پرواز چارتر برای برگزاری دیدار با الهلال به ریاض می‌روند.

دیدگاه تان را بنویسید