جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| غول مجارستانی در راه پیوستن به آبی ها/ خطر محرومیت برای ۲ بازیکن کلیدی قرمزها

دو بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال در خطر محرومیت از مرحله بعدی این رقابت‌ها قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز پنج شنبه 15 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

 کاوه رضایی در لیست دوم فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان برای تقویت خط حمله تیم فوتبال استقلال تهران بدنبال جذب دو مهاجم خارجی با کیفیت است و در صورتی که این امر میسر نشود خواهان جذب کاوه رضایی خواهد شد.

پایان شایعات درباره حسین حسینی

 تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ در مجموعه خیریه عمل آغاز شد.در این جلسه تمرینی بهزاد نوشادی بدنساز تیم فوتبال استقلال حضور دارد.نوشادی به دلیل مثبت شدن مجدد تست کرونایش مدتی در تمرینات استقلال غایب بود و امروز با منفی شدن تست کرونایش در تمرین حاضر شد.سید حسین حسینی که در دیدار استقلال مقابل خیبر خرم آباد حضور نداشت امروز در محل تمرین تیمش شرکت کرد. حسینی در بازی دوستانه با خیبر از کادر فنی استقلال مرخصی گرفته بود اما شایعاتی در مورد ناراحتی وی مطرح شد که با حضورش در تمرین امروز این شایعات به پایان رسید.تیم فوبل استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر به مصاف هوادار می رود.

غول مجارستانی در راه پیوستن به استقلال

یکی از بازیکنان مد نظر مجیدی برای حضور در خط حمله، مارکو فوتاکس مهاجم 196 سانتی متری و مجارستانی است که سابقه بازی با پیراهن لسترسیتی را نیز در کارنامه دارد. مارکو فوتاکس پیشنهاد رسمی خود را از استقلال دریافت کرده و در حال سفر به تهران است. او پس از انجام مذاکرات نهایی، در صورت توافق با مدیران استقلال و پس از شرکت در تست های پزشکی، قراردادش را با آبی پوشان امضا می کند تا به جدیدترین بازیکن خارجی تیم مجیدی تبدیل شود. البته استقلال در حال مذاکره با 2 بازیکن خارجی دیگر نیز هست که در صورت توافق، آنها نیز عازم تهران می شوند تا با آبی پوشان قرارداد امضا کنند.

مجیدی: اتفاقات گذشته درخور نام استقلال ما نبود

 فرهاد مجیدی در ضیافت بازیکنان استقلال و مسئولان این تیم گفت: امیدوارم فصل خوبی را بتوانیم کنار هم رقم بزنیم. ما امسال تصمیم گرفتیم تیم نسبتا جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم ولی خود را به خوبی آماده لیگ کرده‌ایم. بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و چند اسم دیگر هم به باشگاه داده‌ام تا ان‌شاءالله جذب شوند.

وی افزود:یکی از مشکلات فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسایلی از این دست است. الان مسئله مالی از دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید که بدون دریافتی و با تمام وجود تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و در یک جمله می‌توانم بگویم که اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران توقع قهرمانی دارند. مطمئنم با مدیریت جدید این اتفاق رقم می‌خورد و امسال ما مصمم به موفقیت هستیم. امسال تلاش بیشتری برای استقلال می‌کنم و این حق هواداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.

اخبار باشگاه پرسپولیس

 خطر محرومیت برای ۲ بازیکن کلیدی پرسپولیس

 پرسپولیس و الهلال روز شنبه ۲۴ مهر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند و دو بازیکن پرسپولیس در این دیدار در خطر محرومیت از مرحله بعدی رقابت‌ها قرار دارند.

میلاد سرلک و فرشادفرجی دوبازیکنی هستتد که در صورت دریافت اخطار در بازی برابر الهلال، در صورت صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی، آن بازی را از دست خواهند داد و کار پرسپولیس در صورت صعود و کارت زرد گرفتن سرلک و فرجی دشوار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید