جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| تاخیر دوباره در اعلام نتیجه شکایت النصر در CAS/ مجیدی به دنبال شاگرد خارجی

مدیران جدید باشگاه استقلال قصد دارند بعد از صدور رای CAS نسبت‌به این موضوع و پرداخت دستمزد و هزینه‌های استراماچونی اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز دوشنبه 12 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

آجورلو رئیس هیات مدیره شد

با نظر اعضا و در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو به عنوان رئیس هیئت مدیره، مجتبی عبداللهی به عنوان نایب رئیس و محمد مومنی به عنوان دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.

حضور محمد نادری در تمرین آبی ها

محمد نادری مدافع - هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پیش از شروع تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد.نادری که به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با امارات و کره جنوبی هم دعوت شده است، با برخورد گرم آبی‌پوشان مورد استقبال قرار گرفت.نادری این فصل در تیم آلتای ترکیه توپ می‌زند.

فرهاد مجیدی میهمان جلسه هیات مدیره استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز برای نخستین بار با حضور تمام اعضا در ساختمان این باشگاه برگزار می‌شود.فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز دقایقی در این نشست حضور پیدا می‌کند تا نظرات و صحبت‌های خود را مستقیم با هیات مدیره در میان بگذارد.اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در این جلسه نظرات و انتظاراتشان را از سرمربی تیم را به وی منتقل خواهند کرد.

مدیران استقلال: بعد از رای CAS با استراماچونی تسویه می‌کنیم

مدیران جدید باشگاه استقلال قصد دارند بعد از صدور رای CAS نسبت‌به این موضوع و پرداخت دستمزد و هزینه‌های استراماچونی اقدامات لازم را به عمل بیاورند؛ چراکه با تلاش‌های وکلای استقلال امیدوار هستند شاید کورسوی امیدی در رای اعلام‌شده وجود داشته باشد و تخفیفاتی شامل حال استقلال شود.

2 ، 3 بازیکن خارجی آبی پوش می شوند

بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شایعات پیوستن روزبه چشمی به جمع آبی‌پوشان پایتخت به سایت این باشگاه گفت:باشگاه با روزبه چشمی مذاکره کرده و پیشنهادش را به روزبه ارائه داده است و مذاکرات در حال جریان است.

طاهری در مورد جذب فرشید اسماعیلی  این طور توضیح داد:به دلیل اینکه فرشید در ایران حضور ندارد و گویا هنوز از امارات برنگشته است، من بعد از تماس با این بازیکن با مدیر برنامه فرشید مذاکره کردم. آقای فرهاد مجیدی هم قبلا با فرشید صحبت کردند. این بازیکن بابت مطالبه‌های فصل گذشته‌اش و جریمه‌هایی که صورت گرفته نکاتی را از طریق مدیر برنامه‌اش به باشگاه انتقال داد. فرشید هم مثل سایر بازیکنان فصل گذشته مطالباتی دارد که مثل سایرین طلب خود را دریافت می‌کند و ما از فرشید خواستیم که زودتر تصمیم بگیرد و به تمرینات اضافه شود. ما پیشنهاد تمدید به او ارائه داده‌ایم.سرپرست تیم استقلال همچنین خبر داد که دو تا سه بازیکن خارجی طی روزهای آینده و در اسرع وقت به استقلال خواهند پیوست.طاهری در پایان یادآور شد:آقای مجیدی نام بازیکنان خارجی را به باشگاه اعلام کردند و مذاکرات با آنها در حال نهایی شدن است.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس بدون هوادار به عربستان می‌رود

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ۲۱ مهرماه با پرواز اختصاصی راهی ریاض عربستان می‌شود تا برای تقابل با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.سرخپوشان پایتخت قصد داشتند در راستای استفاده از حمایت هواداران و همچنین درآمدزایی از فروش بلیت تور، مجوز حضور طرفداران خود در پرواز به عربستان دریافت کنند اما کشور مقصد با این درخواست مخالفت کرده است.این در حالی است که کشورهای میزبان معمولا با درخواست حضور هواداران تیم‌های میهمان موافقت می‌کنند اما سعوی ها از این عمل سر باز زدند.فدراسیون فوتبال عربستان که میزبانی بازی‌های یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را بر عهده گرفته است علاوه بر مخالفت با این درخواست هنوز روادید کاروان ۴۴ نفره پرسپولیس را صادر نکرده است.صدور روادید کاروان پرسپولیس مستلزم تأیید هتل محل اقامت این تیم در ریاض عربستان است که این موضوع همچنان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص نشده است.آنچه مشخص است هواداران پرسپولیس نمی‌توانند این تیم را در سفر به عربستان همراهی کنند و سرخ‌ها باید منتظر حضور ایرانی‌های مقیم خارج از کشور در عربستان باشند.

راهکار پرسپولیس برای پرداخت طلب رادوشوویچ

 در شرایطی که 40 درصد از مطالبات مربوط به فصل قبل بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شده اما بوژیدار رادوشوویچ به دلیل داشتن قرارداد یورویی و دریافت مطالباتش با ارز، این مبلغ را دریافت نکرد.مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشتند مانند موارد قبلی که با چند روز تاخیر و با تبدیل ریال به ارز، دریافتی دروازه‌بان کروات را هم به میزان سایر بازیکنان برسانند اما ظاهرا به دلیل بسته بودن حساب‌های باشگاه و اینکه پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند پول را از حساب خود به یک صرافی انتقال داده و با آن ارز دریافت کنند، قرار است در روزهای آینده پول رادو برخلاف گذشته  از منبع دیگری تامین شده و به ریال به وی پرداخت شود.

دادگاه CAS صدور رای بازی پرسپولیس و النصر را به تاخیر انداخت

دادگاه عالی ورزش، مهلت خود برای رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان و صدور و ابلاغ رای را به تعویق انداخت.CAS برای بار دیگر و به استناد ماده R59 از مقررات ورزشی که این اختیار را به این نهاد می‌دهد، در نامه‌ای اعلام کرد، مهلت خود برای رسیدگی و ابلاغ رای در پرونده شکایت النصر عربستان، مبنی بر استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیرمجاز را تا 29 اکتبر، مطابق با هفتم ماه آبان تمدید کرد.این در حالی است که همگان در انتظار ابلاغ رای در روز هفت مهرماه بودند اما حالا یک ماه دیگر، این موضوع به تعویق افتاد. 

واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به تاخیر در صدور رأی CAS

ایمان حسین پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره علت تعویق دوباره دادگاه CAS در صدور رای پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس اظهار داشت: تیم داوری باید درباره پرونده مشورت کنند. به دلیل اینکه ادعاهای باشگاه النصر زیاد بوده شاید استعلام‌ها و بررسی‌ها زمان‌بر بوده است.وی ادامه داد: این اتفاق طبیعی است و در بیشتر پرونده‌ها رخ می‌دهد. پرونده دارای ابعاد متفاوتی است و شاید خود ما هم پیش‌بینی این تعویق در صدور رأی را می‌کردیم.معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص پیش بینی‌اش از رای نهایی دادگاه CAS گفت: نمی‌شود پیش‌بینی انجام داد، پرونده حساس و بزرگی است و ما هم دفاع خیلی خوبی انجام دادیم و باید منتظر رأی دادگاه CAS باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید