گزارش جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| فرشید اسماعیلی در العربی؛ پادوانی دلشکسته در انتظار رای CAS + عکس

مدافع برزیلی و اسبق استقلال که به خاطر مصدومیت با پیراهن این دچار آسیب دیدگی نخاع شده نسبت به بی توجهی مدیران باشگاه انتقاد و اعلام کرد به زودی حکم نهایی شکایتش از استقلال اعلام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز چهارشنبه 14 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

فرشید اسماعیلی به العربی پیوست

فرشید اسماعیلی که از ابتدای هفته در قطر حضور داشت، پس از چند جلسه صحبت درباره شرایط قرارداد العربی و پیشنهاد مالی قطری‌ها، به توافق نهایی دست یافت و سه‌شنبه شب قراردادی رسمی با این تیم امضاء کرد تا از هفته ششم لیگ ستارگان به ترکیب این تیم اضافه شود.

photo_2021-10-06_18-27-52

آخرین جزییات درباره شکایت پادوانی از استقلال 

پادوانی،درباره شکایش به دادگاه عالی ورزش به دلیل عدم پرداخت مطالباتش توسط باشگاه استقلال، اظهارکرد: شکایت من به دادگاه CAS رو به انتها و به رای نهایی نزدیک است، در این رابطه من فکر می‌کنم که تا پایان امسال نتیجه اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که مطالبات شما از باشگاه استقلال چقدر است؟ گفت: میزان مطالبات من در روز قضاوت و رای نهایی محاسبه و اعلام خواهد شد.

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از مصاحبه‌های اخیر، مسئولی از استقلال با شما تماس داشته است که به نوعی دلجویی کند و پیگیر وضعیت شما باشد؟ عنوان کرد:‌ خیر، حقیقتا هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته و باشگاه من را رها کرده است. باشگاه استقلال کاملا در جریان روند شکایت من به دادگاه CAS است و می‌داند در آنجا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. من دوست ندارم در مورد اتفاقاتی که در استقلال برای من افتاده صحبت کنم زیرا کارهایی که باشگاه با من انجام می‌دهد، بسیار ناراحت‌کننده و عصبانی‌کننده هستند. امیدوارم دادگاه CAS در نهایت عدالت را برقرار کرده و حق را به حق دار برساند./ ایسنا

تمرین آبی ها تعطیل شد

با تصمیم کادر فنی تیم استقلال، بازیکنان این تیم امروز چهارشنبه تمرینی نخواهند داشت و به استراحت می‌پردازند. آبی‌‌ها که روز گذشته در دیداری تدارکاتی با نتیجه 2 بر یک مقابل خیبر به برتری دست یافتند هفته آینده در دومین با تدارکاتی با پیکان روبرو خواهند شد.

بلبلی قراردادش با آبی ها را فسخ کرد

محمد بلبلی با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را بطور رسمی فسخ کرد.

اخبار باشگاه پرسپولیس

ورزشگاه دیدار پرسپولیس و الهلال

رسانه‌های عربستانی اعلام کردند ورزشگاه مرسول پارک نزدیک‌ ترین گزینه برای میزبانی از بازی الهلال و پرسپولیس است. پیش از این اعلام شده بود ورزشگاه الملز ریاض که 22 هزار و 500 نفر گنجایش دارد میزبان این بازی حساس خواهد بود و مرسول ورزشگاه دیدار النصر و الوحده معرفی شده بود. دیدار دو تیم 24 مهر در عربستان برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید