جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| نمره ضعیف یحیی در نقل و انتقالات؛ فریادهای سرمربی در رختکن سرخ پوشان

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی، رضا دهقانی، حامد پاکدل و دو بازیکن تاجیکستانی را به خدمت گرفت که از این جمع فعلا فقط علی نعمتی نمره قبولی گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 19 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار پرسپولیس

نمره ضعیف یحیی در نقل و انتقالات

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی، رضا دهقانی، حامد پاکدل و دو بازیکن تاجیکستانی را به خدمت گرفت که از این جمع فعلا فقط علی نعمتی نمره قبولی گرفته و بقیه نفرات شرایط خوبی ندارند.

رضا دهقانی که پیش از پایان نقل و انتقالات قراردادش را فسخ کرد و راهی تراکتور شد، دو خرید تاجیکستانی به خاطر بسته بودن پنجره هنوز فرصت بازی پیدا نکرده‌اند و رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل هم نیمکت‌نشین هستند. در بازی روز گذشته مقابل هوادار هم پاکدل و اسدی برای تغییر نتیجه وارد زمین شدند که نتوانستند موثر ظاهر شوند.

پاکدل که فصل قبل در آلومینیوم عملکرد خوبی داشت ابتدای فصل پرسپولیسی شد ولی تا به امروز فقط یک گل شده و نیمکت‌نشین بوده است. اسدی هم پس از چند بازی پرانتقاد در چند هفته اخیر نیمکت‌نشین شده و ابراهیمی م مثل پاکدل شرایط خوبی ندارد.

برتری پرسپولیس مقابل تیم دسته دومی در روز بازگشت کاپیتان

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی دو بر دو بازی روز گذشته‌اش مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر، امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته دومی شهدای رزکان کرج رفت و در نهایت با برتری دو بر صفر حریفش را شکست داد.یحیی گل محمدی در بازی با تیم البرزی بیشتر از نفرات ذخیره دیدار روز گذشته استفاده کرد و بازیکنان اصلی دیدار با هوادار هم به ریکاوری پرداختند.امیرمحمد یوسفی، علیرضا ابراهیمی، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، رضا اسدی، محمد عمری، منوچهر صفروف، محمد شریفی، علی شجاعی، حامد پاکدل  و مهدی عبدی در این مسابقه برای پرسپولیس به زمین رفتند.کاپیتان پرسپولیس پس از مدتی مصدومیت در این بازی به زمین رفت. سیامک نعمتی در این بازی دوستانه کاپیتان پرسپولیس بود. سرخ‌پوشان پایتخت چهارشنبه در هفته دهم لیگ برتر میهمان پیکان در ورزشگاه دستگردی هستند.

فریادهای گل محمدی در رختکن پرسپولیس

مهاجمان پرسپولیس هر یک حداقل دو موقعیت صد درصد گل را هدر دادند و یحیی گل محمدی بیش از همه از عیسی آل کثیر و مهدی عبدی شاکی و عصبانی بود. سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی وقتی وارد رختکن شد خطاب به همه بازیکنان و به ویژه مهاجمان تیمش کرد و با صدای بلند گفت: شما موقعیت های صد درصدی را گل نمی کنید اما فحش هایش را ما باید بخوریم!منظور یحیی گل محمدی از این صحبت ها حملات هواداران پرسپولیس پس از تساوی ۲ بر۲ مقابل تیم ته جدولی هوادار بوده است.

اخبار باشگاه استقلال

جلسه کمیته انضباطی آبی ها برای رسیدگی به وضعیت مرادی

جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای رسیدگی به وضعیت بابک مرادی هافبک این تیم ساعت ۱۷ فردا شنبه برگزار خواهد شد.

برگزاری تمرین استقلال با حضور موقتی مرادی

 

 بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) یک جلسه تمرینی را برگزار کردند. در این تمرین بازیکنان زیر نظر نوشادی به کار با وزنه و کارهای بدنی در ایستگاه‌های مختلف مشغول شدند.ووریا غفوری تنها غایب این تمرین بود.بابک مرادی هافبک تیم استقلال پس از عذرخواهی از کادرفنی تیم استقلال در سالن وزنه حضور داشت و در کنار بازیکنان تیم با مجوز موقت فرهاد مجیدی تمرین کرد. مرادی پس از حضور در جلسه کمیته‌انضباطی باشگاه استقلال (فردا) مجوز حضور در تمرینات استقلال را کسب خواهد کرد.آبی پوشان روز گذشته مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند و خود را برای بازی هفته دهم مقابل سپاهان آماده می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید