جی پلاس،

حواشی هفته نهم لیگ برتر| بخشیده شدن مرد مغضوب مجیدی/ تاجیکی های نگون بخت پرسپولیس روی سکو!+ عکس و فیلم

در آغاز هفته نهم لیگ برتر استقلال و سپاهان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد که حواشی کامل آن ها را در ادامه این گزارش می خوانید.

حواشی بازی پیکان و استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.

ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، محمد جواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی و ابراهیم صالحی.

بخشی از زمین چمن ورزشگاه دستگردی زرد شده و پشت محوطه جریمه دو تیم و میانه زمین با کچلی چمن مواجه هستیم.

سیدحسین حسینی سنگربان استقلال در بدو ورود به زمین مشغول راز و نیاز با خدا شد و سپس برای گرم کردن به درون دروازه رفت.

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان خودش از کنار خط نظاره‌گر آماده‌سازی شاگردانش برای مصاف با استقلال شد.

با وجود عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه شاهد هستیم افراد مختلف در اطراف ورزشگاه دستگردی حضور دارند و حتی خانواده‌ها نیز که فرزندان خود را برای استفاده از سالن‌های ورزشی از ورزشگاه به اکباتان آورده‌اند، در محوطه استادیوم دستگردی باقی مانده تا بتوانند با اعضای تیم  استقلال عکس یادگاری بگیرند.

علیرضا رضائی، روزبه‌ چشمی، سعید مهری، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری و رضا آذری روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته‌اند. فرهاد مجیدی برای این مسابقه دست به چند تغییر زده و روزبه‌ چشمی و رضا آذری را نیمکت‌نشین کرده است. حسین مرادمند نیز به دلیل محرومیت در ترکیب آبی‌پوشان حضور ندارد و عارف آغاسی جای وی را گرفته است.

محمدرضا آزادی و آرش رضاوند که در لیست آبی پوشان قرار ندارند مثل غفوری و مرادی از روی سکو بازی دو تیم را تماشا کردند.

بعد از اعلام خطای ژستد روی مدافع پیکان فرزاد مجیدی به شدت به داور اعتراض کرد.

در دقیقه ۳۱ مسابقه ارسال مهدی پور با دخالت ژستد و ضربه نهایی سیاوش یزدانی گل اول مسابقه را رقم زد.یزدانی بعد از گلزنی برای استقلال خوشحالی به سبک کریستیانو رونالدو انجام داد.

رودی ژستد بازیکن خارجی استقلال فارسی یاد گرفته و به همه می‌گفت: سلام، تبریک!

برخی افراد متفرقه بعد از پایان مسابقه وارد ورزشگاه شدند که ماموران انتظامی تلاش کردند که آنها را بیرون کنند. برخی افراد از بالای دیوار وارد ورزشگاه شده‌اند

بابک مرادی که به دلیل انضباطی او را در اختیار باشگاه قرار داده بود بعد از برد 3 بر صفر مقابل پیکان در رختکن تیم حاضر شد و از فرهاد مجیدی سرمربی تیم عذرخواهی کرد و مجیدی هم او را بخشید و قرار است از هفته آینده این بازیکن در تمرینات حاضر شود.

ورود تیم استقلال به زمین ورزشگاه دستگردی

 

حواشی بازی پرسپولیس و هوادار

جای خالی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با کار دست آنها روی سکوها تزیین شد. کانون هواداران پرسپولیس برای این مسابقه نیز سکوهای آزادی را با پرچم‌های عریض و طویل، نمادها و پرده‌نگاری‌ها به رنگ سرخ درآورده و فضای پرسپولیسی را در ورزشگاه حاکم کرده است.

5636240

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، محمد حسینی، جواد محمدی، سپهر روزی طلب، صائب محبی، مهدی عبدی، معین عباسیان، روح الله باقری، نیما انتظاری، محمد ستاری و محمد چهارمحالی

 در شرایطی که روح‌الله باقری در ترکیب ابتدایی گل‌گهر قرار گرفته بود اما ظاهراً به دلیل آسیب‌دیدگی این بازیکن پیمان میری جانشین وی شود.

 تعدادی هوادار تیم پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بودند.

 احسان پهلوان هافبک مصدوم تیم پرسپولیس که طبق اعلام پزشک سرخ‌پوشان از فردا می‌تواند تمرینات با توپ را شروع کند همراه وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بود. همچنین داریوش شجاعیان هافبک مصدوم هوادار  هم  روی سکوهای پشت نیمکت تیمش نشسته و بازی را تماشا می‌کرد.

 برخی از مسئولان باشگاه هوادار دقایقی پشت در جایگاه ویژه معطل ماندند و سرانجام پس از صدور مجوز وارد این جایگاه شدند.

 سرپرست تیم هوادار قبل از شروع بازی از مسئول کانون هواداران باشگاه پرسپولیس درخواست کرد برای ورود فرزندان رضا عنایتی به ورزشگاه رایزنی کند.

 محبی و محمد ستاری قبل از شروع بازی به سمت کادر فنی پرسپولیس رفته و از آنها رخصت گرفت. همچنین کمال کامیابی‌نیا نیز با رضا عنایتی خوش و پش گرمی داشت. کادر فنی پرسپولیس نیز با رفتن نیمکت هوادار با مربیان این تیم خوش و بش کردند.

داریوش شجاعیان که روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بود در جریان نیمه اول بارها هم تیمی هایش را تشویق کرد.

در دقیقه ۲۷ دیدار پرسپولیس و هوادار صائب محبی موفق به گلزنی شد اما کمک داور اول بازی این گل را مردود اعلام کرد که این موضوع با اعتراض کادرفنی هوادار به علی‌اکبر نوری همراه شد.

پس از مردود شدن گل هوادار داریوش شجاعیان و برخی عوامل این تیم با اعتراض شدید از روی سکوها روی سکو فریاد زدند «آقای داور به قرآن آفساید نبود» البته آنها پس از تماشای صحنه آهسته با گوشی موبایل نظرشان تغییر کرد و آرام‌تر شدند.

به دلیل پر شدن ظرفیت جایگاه ویژه برخی افراد اضافی مجبور شدند پشت درهای این جایگاه بایستند و از آنجا بازی را تماشا کنند.

سید محمد حسینی در دقیقه 38 گل اول هوادار را به ثمر رساند. البته پیمان میری که پس از عبور توپ از خط دروازه روی آن اثر گذاشته بود با رفتن به سمت نقطه کرنر به هم سبک ایکیوسان شادی گل انجام داد. گوینده ورزشگاه هم نام حسینی را به عنوان گلزن هوادار اعلام کرد.

فرشاد فرجی با به ثمر رساندن گل تساوی پرسپولیس در دقیقه 41، اولین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

پس از گل دوم پرسپولیس بازیکن هوادار روی زمین افتاد که این اتفاق اعتراض شدید افشین پیروانی را در پی داشت. سرپرست پرسپولیس در این لحظه به داور اعلام کرد که بازیکنان حریف قصد وقت‌کشی دارند و باید هرچه سریع‌تر برانکارد وارد زمین شود.

 اعلام یک خطا به سود پرسپولیس باعث شد رضا عنایتی شدیداً به کمک داور اعتراض کند.

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس در لحظات پایانی بازی به داور شدیداً اعتراض کرد.

 مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از گل دوم این تیم از جای خودش بلند شد و با استرس بازی را دنبال می‌کرد.

بعد از گل تساوی پرسپولیس تمام نیمکت‌نشینان این تیم از جای خودشان بلند شدند و بازیکنان داخل زمین را به زدن گل سوم تشویق می‌کردند.

 پس از سوت پایان بازی فرجی، عالیشاه و امیری از فرط ناراحتی روی زمین دراز کشیدند.

پسران رضا عنایتی هنگام مصاحبه او کنار زمین حاضر شدند و سپس به رختکن تیم هوادار رفتند.

دیدگاه تان را بنویسید