آشنایی با دستیاران مهدی مهدوی کیا در تیم ملی امید

سه دستیار خارجی مهدوی کیا در تیم ملی امید شامل یک مربی، یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه بانهاست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جان لامرز دستیار اول مهدوی کیا از کشور هلند است. در کنار لامرز، مهران شدیدی پور هم دیگر دستیار ایرانی مهدوی کیاست که علاوه بر دستیاری، کارهای مربوط به آنالیز و ویدیوآنالیز را انجام می دهد. تیمو روزنبرگ مربی بدنساز و ماریو میلتنر مربی دروازه بانان هر دو از آلمان هستند.

در این بخش با جان لامرز، مربی هلندی تیم امید آشنا می شویم. "جان" لامرز مربی اهل هلند و بازیکن سابق است که در زمان بازیگری در پست مهاجم بازی می کرد. او اخیرا سرمربی باشگاه دانمارکی Esbjerg fB بود.

لامرز علاوه بر کار فنی و مربیگری، مدیریت فوتبال را انجام داده است. این مربی 57 ساله از سال 1982 تا سال 2000 در باشگاههای مختلف هلند، آلمان، فرانسه بازی کرده و دوران بازیگری اش را در نیوزلند به پایان رسانده است. لامرز یک مهاجم گلزن هم بوده و البته علاقه ویژه ای به سبک بازیهای هجومی دارد.

از سال 2004 سرمربیگری را در تیمهای هلندی و آلمانی شروع کرد و قبل از حضور در تیم امید ایران به عنوان دستیار مهدی مهدوی کیا، از سال 2017 تا 2019 سرمربی یک باشگاه دانمارکی به نام Esbjerg fB بود.

جان لامرز محبوبیت ویژه ای بین بازیکنان تیم امید ایران دارد و علاوه بر جدیت ویژه ای که در کار دارد با بازیکنان ارتباط ویژه و رفاقت دارد و به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند و به دقت عملکرد بازیکنان را در داخل اردو و در تمام موقعیت ها زیرنظر دارد و در حین بازی ها به موقع به کمک مهدی مهدوی کیا می آید و به سرمربی تیم امید، مشاوره می دهد. آرامش جان لامرز هلندی یکی از خصوصیات ویژه اش است استرس را از بازیکنان و کادر دور می کند.

لامرز در زمانهایی به غیر از تمرین و آنالیز تمرین ملی پوشان، بازیهای مختلف لیگ های اروپایی را از طریق سایتها و اپلیکیشن ها پیگیری می کند و اطلاعات ویژه ای از فوتبال قاره سبز در کشورهای صاحب فوتبال مثل انگلیس، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند، پرتغال و بلژیک دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید