مهدوی کیا نظرش تغییر کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال امید که در بازی با نپال از عملکرد شاگردانش انتقاد کرده بود، بعد از پیروزی این تیم مقابل لبنان از بازیکنانش تشکر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدوی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی تیم ملی مقابل لبنان و در ابتدای تمرین امروز ملی‌پوشان ایران گفت: مجدا به خاطر بازی خوب دیروز تبریک می‌گویم. سه امتیاز مهم را کسب کردیم. فردا درباره بازی با لبنان حرف می‌زنیم. در کل بازی خوبی انجام دادیم. هدفمان در یک ربع اول فشار وارد کردن به حریف بود که کارمان را خوب انجام دادیم و گل زدیم و به خوبی بازی را اداره کردیم. 

رضایت مهدوی‌کیا از شاگردانش در حالی است که او از فرصت‌سوزی ملی‌پوشان ایران در بازی با نپال و گلزنی در نیمه دوم انتقاد کره بود و از آنها خواسته بود مقابل چنین تیم‌هایی سریع‌تر گل نخست را به ثمر برسانند تا حریف روحیه و انگیزه لازم را برای مقاومت در بازی به دست نیاورد. 

بعد از صحبت‌های مهدوی‌کیا ملی پوشان زیر نظر مربیان و دستیاران خارجی مهدوی‌کیا به مرور برنامه‌های کادرفنی پرداختند تا مهیای سومین و آخرین بازی تیم ملی مقابل تاجیکستان شوند. 

تیم ملی فوتبال امید ایران دیروز (پنجشنبه) در دومین دیدار از مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با نتیجه ۲ بر صفر لبنان را شکست داد و به صدرنشینی خود در گروه B آسیا ادامه داد.

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا با این پیروزی، بعد از انجام دو بازی ۶ امتیازی شدند و در آستانه صعود به مرحله بعد مسابقات قرار گرفتند.

تیم ملی در بازی نخست نپال را با ۴ گل شکست داده بود. این تیم در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با تاجیکستان، میزبان این گروه دیدار خواهد کرد که روز یکشنبه نهم آبان در ورزشگاه شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

این مسابقات در ۱۱ گروه برگزار می‌شود که ۱۱ تیم صدرنشین به همراه «۴ تیم برتر دوم» به همراه ازبکستان (میزبان) در خرداد ۱۴۰۱ در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.

برنامه بازی‌های باقی مانده تیم ملی امید به این شرح است:

یک‌شنبه ۹ آبان

لبنان- نپال/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه

 

دیدگاه تان را بنویسید