حضور دستیاران آلمانی،هلندی و ایرانی- سوئدی در کادر مهدوی کیا

اسامی برخی دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهد‌ی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان روز گذشته اسامی 66 بازیکن را برای حضور در  سه مرحله اردوی آماده سازی این تیم اعلام کرد. سرمربی جدید تیم ملی امید که اکنون در آلمان حضور دارد، قرار است تا پنجشنبه برای برگزاری اولین مرحله از این اردو همراه با دو دستیاری که به فدراسیون فوتبال معرفی کرده به کشورمان بیاید.

فارس نوشت: جان لامرز، مربی 57 ساله هلندی که که سابقه مربیگری در تیم های آیندهوون هلند و ویتس آرنهم را در کارنامه دارد از سال 2017 تا 2019 هم در تیم ایسبرگ دانمارک فعالیت کرده، یکی از دستیاران مهد‌وی‌کیا در تیم ملی امید است.وی به عنوان مربی تمرین دهنده در کنار سرمربی تیم امید خواهد بود.

مهران شدیدی‌پور، مربی ایرانی- سوئدی که سابقه سرمربیگری در تیم نونهالان آکادمی کیا را در کارنامه دارد هم به عنوان یکی دیگر از دستیاران مهدوی‌کیا در تیم امید فعالیت خواهد کرد.

همچنین یک مربی بدنساز 45 ساله آلمانی به نام تیمو روزنبرگ هم با نظر مهدوی‌کیا در تیم امید فعالیت می‌کند. وی سابقه حضور در تیم‌ هانوفر و تیم زیر 16 ساله های آلمان را دارد. این مربی با اندکی تاخیر نسبت به سایر دستیاران مهدوی‌کیا به ایران می‌آید. 

قرار است یک مربی دروازه‌بانان آلمانی در تیم امید به جمع کادر فنی اضافه شود. طبق برنامه جان لامرز و پوریا شدیدی پور به همراه مهدوی کیا در پایان هفته به تهران سفر می کنند و بقیه دستیاران وی نیز طی هفته ها یانده در کشورمان حضور پیدا خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال امید برای مسابقات مقدماتی زیر 23 سال قهرمانی آسیا آماده می شود.

دیدگاه تان را بنویسید