در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد

دلیل استعفای مشکوک مربی وزنه برداری چه بود؟

مربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: نمی‌خواهم مسائل را بازگو کنم که چه اتفاقی افتاده فقط باید بگویم که مشکلی با فدراسیون نداشتم و دلیل استعفایم این موضوع نبود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ علی جباری مربی با سابقه وزنه‌برداری ایران از سمت خود کناره گیری کرد. پس از اتفاقات المپیک توکیو و اعزام نشدن جباری و جایگزین شدن محسن بیرانوند چنین اتفاقی پیش بینی می‌شد و محمد حسین برخواه باید دستیار دیگری را انتخاب کند که البته با توجه به دلخوری اکثر قهرمانان به نام این رشته، برخورد نادرست فدراسیون با آن‌ها و شرایط اسفناک وزنه برداری باید دید چه کسی جایگزین خواهد شد.

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: بالاخره هر آمدی یک رفتی دارد؛ مسئله خاصی نبود و تصمیم گرفتم با تیم بزرگسالان همکاری نداشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی با فدراسیون ایجاد شده که چنین تصمیمی گرفتید گفت: نه من مشکلی با فدراسیون ندارم و فدراسیون در هر جای دیگری از من کمک بخواهد قبول می‌کنم ولی فعلا ترجیح دادم در تیم بزرگسالان فعالیت نداشته باشم.

جباری در ادامه صحبت‌های خود در مورد تصمیم ناگهانی خود تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم فقط باید بگویم همه فکر می‌کنند من با فدراسیون اختلاف پیدا کردم اما اینطور نیست و فقط از تیم بزرگسالان جدا شدم و حتی امکان حضور در تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان وجود دارد که البته باید ببینیم این موضوع به چه صورت است.

مربی مستعفی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دلیل این استعفا اعزام شدن محسن بیرانوند به جای او در المپیک توکیو نیست، گفت: همه فکر می‌کنند به همین دلیل استعفا دادم اما دلیل اصلی این مسئله نبود؛  من تا روز آخر در اردو حضور داشتم و در اردو رامسر متوجه شدم که  قرار نیست به المپیک بروم ولی با این وجود تا روز آخر تمرینات کنار تیم بودم. به هر حال همانطور که گفتم نمی‌خواهم مسائل را باز کنم که چه اتفاقی افتاده است.

علی جباری در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط وزنه برداری تصریح کرد: ما نسبت به دوره‌های قبلی المپیک مدال کمتری کسب کردیم ولی می‌دانیم که سهمیه کاهش پیدا کرده بود. اگر بخواهم نظرم را در مورد شرایط بگویم به هر حال بچه‌ها جوان هستند و آینده خوبی خواهند داشت؛ درست است نسل‌های قدیم ما خداحافظی کردند اما این نفرات جدید هم آینده دارند و کمی زمان احتیاج دارند و فکر می‌کنم تا دو سه سال آینده بتوانیم هم در المپیک هم در جهانی تیم خوبی داشته باشیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید