مربی تیم ملی وزنه برداری در گفت وگو با جی پلاس؛

کیانوش هم چنان تافته جدا بافته است!/ علت غیبت رستمی در تمرینات تیم ملی وزنه برداری چیست؟

مربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: در حال حاضر همه چیز دست IWF است بنابراین فدراسیون و کادر فنی نقشی در اعزام وزنه برداران به المپیک ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار کرد: بعد از چندین ماه وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا بالاخره اردوی تیم ملی بزرگسالان شروع شد. این اردو طبق برنامه ریزی محمد حسین برخواه به عنوان سرمربی تیم ملی شش هفته طول می‌کشد که البته قبل از آغاز تمرینات وزنه برداران دعوت شده تست کرونا دادند.  از نظر امکانات رفاهی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حال سپری کردن یکی از بهترین اردوها در دو سال اخیر هستیم.

او با اشاره به وضعیت بدنی و رکوردی وزنه برداران گفت:  در این مدت سالن‌ها تعطیل بوده و بچه‌ها تمرین جدی نداشتند اما خوشبختانه شرایط بد نیست و روند صعودی را طی می‌کنند. به هرحال قرار است اسفند ماه مسابقات گزینشی المپیک برگزارشود و ما هدفمان این است که برای رقابت‌های ازبکستان آماده باشیم. سهراب مرادی با انگیزه زیادی تمرین می‌کند و بقیه وزنه برداران هم به طور مرتب تمریناتشان را پیگیری می‌کنند. همیشه در وزنه برداری جهان مدعی بوده‌ایم. ما دو سهمیه داریم و امیدواریم در هر دو سهمیه مدال المپیک را کسب کنیم.

خورشیدی فر در مورد عدم حضور کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی گفت: به هر حال در این مورد باید سرمربی تیم پاسخ بدهد؛ به نظر من فدراسیون و کادر فنی با کیانوش رستمی همکاری داشتند. به هر صورت مسائلی  پشت صحنه است و شرایط به گونه‌ای است که رستمی مثل سال‌های قبل به صورت انفرادی تمرین می‌کند. برخواه کاملا در جریان تمرینات این ملی پوش قرار دارد و مشکلی نیست. به هر حال فدراسیون و شورای فنی وجود دارند و تصمیمات لازم و درست را می‌گیرند.

دستیار محمدحسین برخواه در پایان صحبت های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این موضوع صحت دارد که فدراسیون وزنه برداری می‌خواهد علی داوودی و سهراب مرادی را به المپیک اعزام کند تصریح کرد:  سهراب مرادی، علی داوودی و علی هاشمی شرایط بهتری  دارند. در حال حاضر همه چیز دست IWF است بنابراین فدراسیون و کادر فنی نقشی ندارند. کسی که عملکرد بهتر و امتیاز بیشتری داشته باشد قطعا روی تخته مسابقات المپیک حاضر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید