غیبت ستاره سوری مقابل ایران

روزنامه الاقتصادیة عربستان نوشت که معاینات اولیه از مصدومیت عمر السومة مشخص شد که او دچار پارگی عضله همسترینگ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته و در هفته دوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الاهلی برابر الحزم در حالیکه با 2 گل عقب افتاده بود، به تساوی 2 – 2 رسید. اما خبر بد برای هواداران و کادرفنی الاهلی و همچنین تیم ملی سوریه، آسیب دیدگی شدید عمر السومة در دقایق ابتدایی بازی بود.

در دقیقه 4 این مسابقه، عمر السومة مهاجم سوری الاهلی صاحب یک موقعیت شد که نتوانست به خوبی از آن استفاده کند و لحظاتی بعد، این بازیکن روی زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. السومة در حالیکه اشک می ریخت، با آمبولانس از زمین بازی به بیرون برده شد تا نشان دهد میزان آسیب دیدگی او جدی است.

پس از این اتفاق باشگاه الاهلی به صورت رسمی بیانیه ای را صادر و در آن اعلام کرد: معاینات اولیه پزشکی که روی کاپیتان عمر السومة انجام شد ثابت کرد که وی دچار آسیب عضلانی شده است. این بازیکن برای تعیین مدت زمان برنامه درمانی و توانبخشی، معاینات پزشکی لازم را در جده انجام می دهد.

به هر حال هر چند دوری این بازیکن کلیدی از میادین زیاد نخواهد بود اما با توجه به میزان آسیب دیدگی عمر السومة و حداقل زمان یک ماهه برای ریکاوری، او قطعا به دیدار تیم ملی سوریه برابر ایران از مرحله انتخابی جام جهانی که قرار است 14 روز دیگر برگزار شود، نمی رسد.

تیم های ملی ایران و سوریه روز پنج شنبه 11 شهریور در نخستین دیدار خود از مرحله انتخابی جام جهانی قطر به مصاف هم می روند. این بازی قرار است در استادیوم آزادی به انجام برسد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون تأییدیه نهایی درخصوص برگزاری این دیدار در تهران را صادر نکرده است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید