نیازمند رسما راهی پورتیموننزه شد +عکس

"پیام نیازمند" دروازه بان فصل قبل تیم سپاهان راهی تیم پورتیموننزه سپاهان شد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، "پیام نیازمند" دروازه بان فصل قبل تیم فوتبال سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی به پورتیموننزه پرتغال پیوست تا جدیدترین لژیونر فوتبال ایران در لیگ پرتغال لقب گیرد.

این دروازه بان ایرانی که از چند تیم خارجی از جمله چند تیم از لهستان و ترکیه نیز پیشنهاد داشت، تصمیم به حضور در لیگ پرتغال گرفت و پورتیموننزه را انتخاب کرد تا راهی این تیم شود.

در حالی که پیش از این، "امیر عابدزاده " دیگر دروازه بان ایرانی از ماریتیمو پرتغال راهی پونفردینا اسپانیا شد، "علیرضا بیرانوند" به بوایشتا پیوسته بود و اکنون "پیام نیازمند" به پورتیموننزه پیوسته است تا دو دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در لیگ پرتغال و یک دروازه بان دیگر در لیگ دسته دو اسپانیا حضور داشته باشند.

او در مراسم معارفه خود گفت: بسیار به آینده خوشبین هستم. بسیار خوشحالم که اینجا هستم. این فرصت را برای آینده بسیار خوب می‌بینم و فکر می‌کنم که با هم به چیزهای خوبی خواهیم رسید. از اولین روزی که به اینجا آمدم، حمایت همه را احساس کردم؛ از مدیرعامل تیم گرفته تا بازیکنان و کادرفنی و کارکنان باشگاه. حمایت‌ها باعث شد که فکر کنم در خانه خودم هستم. حمایتی که از همه گرفتم بسیار انگیزه بخش بوده است. سعی خواهم کرد که در کوتاه ترین زمان خودم را با شرایط وفق بدهم.

23321321

دیدگاه تان را بنویسید