اتابک زارعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با ابراز خرسندی از غلبه بر استقلال، افزود: برنده شدن در اولین بازی لیگ برای همه تیم ها مهم است و ما نیز با هدف پیروزی مقابل حریف خود به میدان رفتیم و خوشبختانه با تدابیر اصولی کادر فنی توانستیم به این به دست یابیم.

وی با بیان اینکه ماشین سازی بازی خوبی مقابل استقلال انجام داد، اظهار داشت: ما در همان نیمه اول بازی می توانستیم نتیجه را با دو گل به نفع خود تغییر دهیم، اما موقعیت های تک به تک را به گل تبدیل نکردیم و تقدیر چنین بود که در وقت های اضافی پایان بازی نتیجه را به نفع خود پایان ببریم.

زارعی اضافه کرد: ما به هیچ عنوان از این پیروزی مغرور نخواهیم شد چون به خوبی می دانیم برای موفقیت در یگ لیگ ۳۰ هفته ای نیازمند سازماندهی و برنامه ریزی قوی و منسجم داریم و پیروزی در یک بازی نمی تواند ملاکی برای موفقیت در پایان لیگ باشد.

این هافبک ۲۲ ساله تبریزی که سابقه بازی در  تیم ملی نوجوانان ایران را دارد، فوتبال خود را مدیون رسول خطیبی دانسته و ادامه داد: خطیبی از جمله مربیانی است که به نیروهای جوان و بومی آذربایجان میدان می دهد و علاقه دارد تا استعدادهای جدیدی از این خطه را به فوتبال ایران معرفی کند؛ بنابراین تلاش خواهم کرد تلاش های ایشان در پایان فصل به نتیجه رسیده و بی ثمر نباشد.

زارعی درباره گلزنی خود به استقلال گفت: در تمام بازی های علاقه خاصی به شوت زنی دارم و در صحنه گل به استقلال، زمانی که پشت توپ ایستادم ناهماهنگی خط دفاعی و دروازه بان حریف را دیدیم و اقدام به شوت کردم که به تور نشست.

وی افزود: از اینکه مردم آذربایجان و تیم ماشین سازی از این پیروزی خوشحال شده اند، بسیار خرسندم و امیدوارم در ادامه لیگ با کسب نتایج مناسب دل مردم آذربایجان را  شاد کنیم.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر با ارایه بازی تماشاگرپسند موفق شد با نتیجه ۱ بر صفر مقابل استقلال تهران به برتری برسید.

این تیم در هفته دوم در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.

۳۰۳۸/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.