به گزارش ایرنا، آندره آ استراماچونی جمعه  شب پس ازز باخت تیمش ماشین سازی تبریز با اشاره به ۲ ماه تمرین پر فشار بازیکنانش افزود: در اولین بازی لیگ برتر نبود یک مترجم ایرانی توهین به شخص بنده است.

وی خاطرنشان کرد: نمی دانم این عمل از طرف فدراسیون فوتبال و یا باشگاه استقلال  طراحی شده بود که می خواستند من را خراب کنند.

وی در مورد بازی امروز نیز اظهار کرد: نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم و حتی در دقایق ابتدایی تیم ماشیم سازی موقعیت گل داشت که دروازه بان تیمم آن را مهار کرد.

سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: در نیمه دوم تیم ماشین سازی را عقب رانده و در زمین خودش نگه داشته بودیم که در دقایق پایانی روی یک صحنه صاحب ضربه ایستگاهی شده و از ابن موقعیت استفاده کرد و پیروز میدان شدند. 

استراماچونی با تبریک به تیم ماشین سازی، ادامه نشیت خبری را با عصبانیت و پرت کردن صندلی ترک کرد و دشنام گفت. 

رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازی تبریز، در نشست خبری پس از برد مقابل  استقلال تهران

خطیبی: به بازیکنانم گفته بودم بازی را طوفانی آغاز کنند

سرمربی تیم ماشین سازی نیز در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: ما این پیروزی را به جمشید خطیبی مدیرعامل سابق باشگاه هدیه می کنیم و آرزوی سلامتی ایشان را داریم. 

رسول خطیبی یادآور شد: بازی تدارکاتی ما با تیم استقلال خیلی برای ما کمک کرد، زیرا هم کادر فنی تیم مقابل و هم نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده بودیم. 

وی اضافه کرد: همان طور که در نیمه اول دیدید، بازی را طوفانی شروع کردیم، چون به بازیکنان گفته بودم که در ۱۰ دقیقه اول بازی می توانید از نقطه ضعف تیم استفاده و گلزنی کنید. 

خطیبی ادامه داد: می دانستیم در نیمه دوم با ورود بازیکن قد بلند این تیم به سختیخواهیم افتاد، ولی با کنترل بازی توانستیم این موقعیت را در اختیار بگیریم.

سرمربی تیم سبزقباهای تبریز اظهار کرد: من به بازیکنان جوان و حتی بازیکنانی که برای اولین بار در لیگ برتر توپ می زدند، افتخار می کنم که با تعصب و غیرت زیاد توانستند مقابل تیم استقلال بازی کنند و پیروز میدان باشند.

وی در خصوص انتخاب زارعی به عنوان زننده تگ گل بازی نیز گفت: او را برای اینکه تازه وارد بازی شده بود و از نظر فکری نسبت به دیگر بازیکنان هیچ دغدغه ای نداست، برای ضربه ایستگاهی انتخاب کردم که با یک گل سه امتیازی بازی را برای ما و هواداران زیبا کرد.

تیم ماشین سازی با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال توانست با کسب سه امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جای بگیرد و هفته دوم لیگ برتر فوتبال را در اصفهان مهمان تیم سپاهان این شهر باشد.

۹۸۵۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.