به گزارش ایرنا تیم فوتبال بانوان استقلل خوزستان روز یکشنبه در هفته چهارم از سری رقابت های لیگ برتر برابر میزبان خود تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 4 بر صفر تن به شکست داد.
تیم استقلال خوزستان از چهار بازی خود در لیگ برتر به یک پیروزی و سه شکست دست یافته و هم اکنون در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: امسال فصل بسیار سختی در پیش داریم اما با اتحاد و همدلی تلاش می کنیم نتایج خوبی کسب کنیم و از دیدارهای خانگی به خوبی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه تیم ما نسبت به سایر تیم ها از لحاظ مالی بی بضاعت است و این موضوع کار ما سخت تر می کند افزود: با این وجود سعی می کنیم آبروی فوتبال خوزستان را حفظ کنیم و نتایجی در خور شان فوتبال استان کسب کنیم.
سلیمانی با اشاره به اینکه اگر نتوانیم در بازی های آینده نتایج لازم را کسب کنیم برای ما گران تمام می شود گفت: تیم ما نسبت به تیم های دیگر از تجربه کمتری برخوردار است و بعضی از بازیکنان ما نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنند لذا نیاز به زمان بیشتری برای خودنمایی دارند.
وی ادامه داد: امسال سعی کردیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم و از عملکرد آنها راضی هستیم هر چند هنوز جای کار داریم و به روزهای آینده خوش بین هستیم. امیدواریم حمایت مسئولان همچنان از ما ادامه داشته باشد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.