به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان روز جمعه در هفته اول رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم شهرداری سیرجان رفت که با نتیجه 5 بر صفر مغلوب حریف خود شد.
آبی های خوزستان که تا یک هفته مانده به شروع مسابقات قصد شرکت در لیگ را نداشتند در هفته نخست با قرعه مصاف با نایب قهرمان فصل گذشته روبه رو شدند.
رقابت بین این 2 تیم در واقع رقابت بین دارا و ندار لیگ بود و بودجه 500 میلیون ریالی استقلالی ها قابل قیاس با تیم های دیگر نیست به طوری که مبلغ قرارداد 2 بازیکن تیم شهرداری سیرجان به اندازه کل دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم آبی پوش خوزستانی باشد.
با توجه به اینکه تماشای این دیدار برای بانوان خوزستان رایگان اعلام شده بود استقبال به نسبت خوبی از این دیدار به عمل آمد و حدود 800 تماشاگر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.
تیم استقلال خوزستان در حالی به مصاف حریف خود می رفت که فصل گذشته در مکان نهم جدول جای گرفته بود این در حالی است که تیم سیرجان نایب قهرمان لیگ شده بود.
آبی پوشان خوزستانی در نیمه نخست این دیدار با وجود این که چندین موقعیت خوب گلزنی داشتند اما چهار گل دریافت کردند و بازنده به رختکن رفتند.
بسیاری از بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل نبود بدنسازی مناسب پیش از شروع مسابقات، در نیمه دوم خسته به نظر می رسیدند و همین امر موجب شد تا گل پنجم را دریافت کنند و بازی با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان برسد.
تیم استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات میهمان نماینده سنندج است.
6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.