به گزارش ایرنا، این دیدار عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفری امیر کبیر کاشان برگزار شد که در پایان تیم استقلال این شهر توانست با نتیجه یک بر صفر و با گل محمد کاظمی در نیمه دوم، بازی را به نفع خود به پایان ببرد.
با این باخت، تیم شهرداری ارومیه با یک برد، یک تساوی و چهار باخت از 6 دیدار انجام شده در جدول 11 تیمی گروه B لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در رده دهم قرار گرفت و پس از این تیم نیز، تیم استقلال کاشان قرار دارد.
ابراهیم شیخی نسب، فرزاد یوسفی، حسام مقصودی، فرشاد دریا بار، روح الله شاکری، پدرام طریقی، محمد دارابی، صابر حقی، اکبر صفرزاده، سجاد عرفانی، هادی اصغری، پرهام تریوه، رضا خلیل زاده، هادی بهزاد، مهربان قربانپور، هادی آقا زاده، آرمین مصطفوی و میلاد کسائی با مربیگری سیروس بایرامی اعضای تیم فوتبال شهرداری ارومیه را تشکیل داده بودند.
مسابقات لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در سه گروه 11 تیمی برگزار می شود و تیم شهرداری ارومیه در گروه B این رقابت ها با تیم های پرسپولیس مشهد، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری بابلسر، سردار بوکان، شهرداری بندرعباس، نفت و گاز گچساران، هف سمنان، استقلال جنوب تهران و استقلال کاشان هم گروه است.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.