به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان تیم فوتبال شهرداری کوچصفهان با نتیجه 6 بر یک حریف خود را شکست داد.
در این مسابقه ، تیم فوتبال دخانیات گیلان نتوانست بازی قابل قبولی را ارائه دهد و با دریافت 6 گل و فقط به ثمر رساندن یک گل ، علاوه بر شکست سنگین در این بازی ، دومین باخت متوالی خود را نیز تجربه کرد.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با نتیجه پرگل چهار بر صفر برابر استقلال رشت به برتری رسید و ملوان ب انزلی موفق شد با نتیجه یک بر صفر فریفته صومعه سرا را شکست دهد.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم مهتاب بافت شفت با نتیجه سه بر 2 شهرداری رضوانشهر را مغلوب کرد ، بازی تیم های چای ناطق لاهیجان و شهرداری کلاچای با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و تیم میرزا کوچک صومعه سرا با نتیجه 2 بر یک برابر کادوس ماسال پیروز شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم شهرداری آستارا با کسب 10 امتیاز از چهار مسابقه صدرنشین است، تیم های ملوان ب انزلی و میرزاکوچک صومعه سرا با کسب 9 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 14 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.