به گزارش خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در اهواز مقابل فولاد خوزستان صف آرایی کرد که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.
در این دیدار وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، آرش افشین، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی و سلمان بحرانی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.
همچنین احسان مرادیان، ایوب والی، محمد اهل شاخه، بختیار رحمانی، حمید بوحمدان، محمد مطلق زاده، عبدالله ناصری، اسماعیل شریفات، سینا مریدی، سروش سعیدی و ساسان انصاری ترکیب فولادی ها را تشکیل می دادند.
در این دیدار که در یک روز غیر تعطیل برگزار شد تماشاگران اندکی در ورزشگاه حضور پیدا کردند و تنها 800 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
در دقیقه 20 بازی مهدی مومنی به خوبی پا به توپ شدم و پس از عبور از چند بازیکن فولاد دروازه احسان مرادیان را باز کرد. این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد و دو تیم به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی و در دقیقه 62 در حالی که استقلالی ها به خوبی توپ و میدان را در اختیار داشتند توسط آلویس نانگ برای دومین بار دروازه سرخپوشان اهوازی را باز کردند.
طولی نکشید که فولادی ها به خود آمده و 6 دقیقه پس از دریافت گل دوم توسط ساسان انصاری اولین گل فولادی ها را به ثبت رساند. انصاری با گلی که در این بازی به ثبت رساند 16 گله شد و در کنار مهدی طارمی همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفت.
حسن بیت سعید مهاجم سوسنگردی آبی پوشان در دقیقه 83 با نفوذ دیدنی خود توانست سومین گل استقلالی ها و دهمین گل خود در لیگ را به ثبت برساند.
تیم استقلال خوزستان با پیروزی در این بازی 37 امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت همچنین فولاد خوزستان با کسب 32 امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.
6068
خبرنگار:پارسال شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.