به گزارش ایرنا، روز شنبه دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا البرز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که آبی های خوزستان با نتیجه بدون گل برابر حریف خود متوقف شدند.
با توجه به این که بازی در روز غیر تعطیل انجام می شد حدود 200 تماشاگر استقلالی از این بازی دیدن کردند.
پیش از آغاز بازی سیروس پورموسوی به سمت نیمکت کادر فنی سایپا رفت و مورد استقبال حسین فرکی قرار گرفت.
حضور تماشاگران استقلال اهواز از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت هواداران استقلال اهواز با در دست داشتن بنرهایی به تشویق تیم استقلال خوزستان آمده بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در بین دو نیمه بازی وارد ورزشگاه غدیر شد و دقایقی با تماشاگران تیم استقلال اهواز به گفت و گو پرداخت.
قبل از شروع بازی از ورود خبرنگاران و عکاسان به درون ورزشگاه ممانعت شد و ماموران نیروی انتظامی و حراست ورزشگاه پس از گذشت 30 دقیقه از بازی اجازه ورود به آن ها دادند.
رحیم زهیوی و ماتیاس چاگو و محمد اهل شاخه بازیکنان استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از جایگاه ویژه نظاره گر این بازی بودند.
تیم استقلال خوزستان در این دیدار کاپیتان و بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت و این موضوع در تساوی استقلالی ها بسیار موثر بود.
با توجه به گرد و غبار موجود در هوای اهواز صندلی های ورزشگاه غدیر پر از خاک بود و این موضوع مانع از نشستن تماشاگران شده بود.
اگر چه 3 امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار حیاتی بود اما احتیاط را در دستور کار خود قرار داده و کمتر به کار حمله می پرداختند.
در این بازی بوگدان میلیچ بازیکن تیم سایپا البرز تنها کارت زرد این دیدار را از داور دریافت کرد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا البرز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان با کسب یک امتیاز این دیدار 34 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت همچنین تیم سایپا با 29 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.