به گزارش ایرنا، سپاهان اصفهان که نخستین حضورش در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه می کند به مصاف شهرداری بم صدرنشین می رود.
این دو تیم تاکنون 9 امتیاز از 3 دیدار کسب کرده اند و بمی ها با احتساب تفاضل گل 12 نسبت به تفاضل 10 تیم سپاهان، رده نخست را در اختیار دارند.
اگرچه تا پایان نیم فصل این رقابت ها مدت زیادی باقی مانده است، اما این رویارویی در ادامه رقابت ها برای مدعیان تاثیر زیادی دارد و وضعیت جدول را تعیین خواهد کرد، همچنین خط حمله، قدرت هجومی بالای و میل گلزنی در بازیکنان هر دو تیم نوید یک بازی زیبا و با کیفیت را می دهد.
سرور ساعدی، انسیه خباز مافی نژاد، حدیثه مهدوی و شادی حسامی دیدار حساس شهرداری بم و فولاد مبارکه سپاهان را قضاوت خواهند کرد.
این دیدار از ساعت 10 فردا در ورزشگاه فجر شهر بم آغاز خواهد شد.
سمیه شهبازی سرمربی سپاهان پیش از این گفته بود که اگرچه تیم سپاهان دیر بسته شده و بازیکنان فرصت بدن سازی نداشتند، اما عملکرد و نتایج قابل قبول بوده است.
همچنین مسابقه راه یاب ملل سنندج تیم سوم جدول و هم امتیاز با سپاهان و شهرداری بم با پالایش گاز ایلام نیز دیگر دیدار مهم این هفته به شمار می رود.
در یکی دیگر از مسابقات هفته چهارم لیگ، ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی در خانه برابر استقلال خوزستان به میدان می رود.
شاگردان مژگان مدایم زاده با یک برد و دو باخت و تفاضل منفی چهار، رتبه هشتم جدول رده بندی را در اختیار دارند و بطور قطع برای کسب سه امتیاز خانگی به آب و آتش خواهند زد.
خوزستانی ها نیز تنها با یک امتیاز، دو رده پایین تر، در جایگاه دهم ایستاده اند و برای جبران نتایج خود بی شک با توان و انگیزه ظاهر خواهند شد.
فاطمه کمندی، حبیبه ربوی، آسو جواهری و فاطمه نصرالهی به عنوان داوران مسابقه ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان معرفی شده اند.
این دیدار از ساعت 10 صبح یکشنبه در زمین چمن استاد عاطف مجموعه ورزشی شفق اصفهان برگزار خواهد شد.

سایر دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
خیبر خرم آباد – شهرداری سیرجان
داوران: مهناز ذکایی – زهرا امدادی – الهام کرامت شعار – گیتی الکن
راه یاب ملل سنندج – پالایش گاز ایلام
داوران: سلما رضوی – سیمین گوهری – سمانه رضایی – شیوا یاری
پارس جنوبی بوشهر – نماینده فارس
داوران: مهسا قربانی – مریم صفابخش - سمیه براتیه – فاطمه دهقان
آذرخش تهران – همیاری آذربایجان غربی
داوران: مائده جعفری – مهشید گودرزی – سحر بی باک – ستاره تقدس
تا پایان هفته سوم در جدول رده بندی، شهرداری بم و سپاهان و راه یاب سنندج هر سه با 9 امتیاز و با احتساب تفاضل گل رده های اول تا سوم را کسب کرده اند و آذرخش تهران با یک و پارس جنوبی بدون امتیاز دو تیم پایین جدول هستند.
گ / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.