به گزارش ایرنا، مهدی تارتار دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: پارس جنوبی نخستین سال حضور خود را در مسابقات لیگ برتر تجربه می کند و سعی دارد سال به سال خود را تقویت کند.
وی با اشاره به اینکه شخصیت تیمی پارس جنوبی درحال شکل گرفتن است بیان کرد: اگر بنا بر خواستن باشد این تیم توانایی انجام هر کاری را دارد ولی هدف در این فصل باشگاه قهرمانی نیست و هدف این است که در لیگ بمانیم و سپس در فصل های آتی برای قهرمانی در لیگ و حضور در آسیا تلاش کنیم.
تارتار ادامه داد: تا آنجا که بتوانیم دوست داریم رده نخست خود در لیگ برتر فوتبال کشور را تداوم ببخشیم و دوست نداریم این چالش شیرین صدرنشینی را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: این تیم تاکنون و با وجود گذشت 9 هفته از مسابقات لیگ برتر بدون شکست است و این امر نشان از سخت کوشی تیم فوتبال پارس جنوبی جم است.
تارتار، با قدردانی از هواداران پارس جنوبی جم افزود: از هواداران پرشور خود نیز کمال تقدیر و قدردانی را داریم که در هر شهر همراه تیم می آیند و از پارس جنوبی جم حمایت می کنند و دوست داریم بازی به بازی شاهد حضور پرشمارتر آنها باشیم.
وی اظهار کرد: تنها مشکل کنونی ما مصدومیت چند بازیکن تیم از جمله میثم نقی زاده، امید سینک و علی دشتی است که رفته رفته این بازیکنان در حال بهبودی و پیوستن به تیم هستند.
تارتار افزود: در چهار هفته گذشته بازی های سنگینی داشتیم ولی با این وجود موفق شدیم 6 امتیاز ارزشمند از این بازی ها کسب کنیم و تساوی ها نیز برابر تیم های قدر همچون پدیده و تراکتورسازی رقم خورده است.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 18 امتیاز در رده نخست لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم روز جمعه در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.