به گزارش روز دوشنبه ایرنا ازسایت باشگاه ذوب آهن؛ روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مصاحبه اخیر محسن طاهری مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر اینکه قرارداد ورزشگاه فولادشهر ذوب آهن با ما 70 میلیون بوده است، برای تنوین افکار عمومی قابل ذکر است که آخرین مبلغ قرارداد ورزشگاه فولادشهر با باشگاه سپاهان برای استفاده از ورزشگاه فولادشهر مبلغ 44 میلیون و 401 هزار و پانصد تومان بوده است.
در این اطلاعیه آمده است: البته برای برگزاری مسابقات در زیر نور 12 میلیون و 254 هزار و 814 تومان به این رقم افزوده می شده است.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: هزینه مسابقات تیم فوتبال سپاهان با تیم های پرسپولیس، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با 30 درصد مبلغ اضافه بر رقم فوق محاسبه می شده است.
اطلاعیه روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن حاکیست: آخرین قرارداد باشگاه ذوب آهن برای استفاده از ورزشگاه فولادشهر با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در تاریخ 7/5/95 منعقد شده است.
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: ورزشگاه فولادشهر در 12 سال اخیر بعنوان یکی از ورزشگاه های برگزیده کنفدراسیون فوتبال آسیا با رتبه بندی A انتخاب شده و همواره میزبان مورد تائید این کنفدراسیون برای برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بوده و تاکنون تمام قهرمانی ها و افتخارات تیم همشهری نیز در سالیان اخیر، در ورزشگاه فولادشهر رقم خورده است.
روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان پیشتر اعلام کرده بود که در مدت بهسازی چمن ورزشگاه فولادشهر، این باشگاه از ورزشگاه یادگار امام قم برای میزبانی از حریفان خود استفاده خواهد کرد.
ورزشگاه یادگار امام قم از چمن با کیفیتی برخوردار است و هزینه میزبانی آن یک چهارم هزینه برآورده شده در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اعلام شده است .
این موضوع 11 مهر سالجاری در نشست خبری استاندار اصفهان مطرح شد و رسول زرگرپور برای حل و فصل این مسئله در جلسه مشترک با حضور مسئولان ذوب آهن و باشگاه سپاهان (بهره بردار ورزشگاه نقش جهان) اعلام آمادگی کرد.
استاندار اصفهان گفت: بهره بردار ورزشگاه نقش جهان باشگاه سپاهان است، اما مالکیت این ورزشگاه در اختیار دولت است و امکانات موجود در استان را نباید انحصاری قلمداد کرد.
عملیات زیرسازی، جایگزینی و بهسازی چمن ورزشگاه فولادشهر که از هفتم مهر امسال آغاز شد، 2 ماه زمان می برد.
در این مدت، ذوب آهن دو دیدار خانگی با تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان خواهد داشت.
ذوب آهن هم اکنون با 12 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
چندی پیش رسانه ها به نقل از مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کردند: برگزاری بازی در ورزشگاه نقش جهان هزینه‌های زیادی دارد و ما در چهار سال گذشته وقتی در فولادشهر بازی‌های خود را برگزار می‌کردیم، مبلغ زیادی را به باشگاه ذوب‌آهن می پرداختیم.
وی این رقم را بین 65 تا 70 میلیون تومان عنوان کرد.
گ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.