سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید با مصدومیت بازیکنان اصلی‌اش، مجبور به استفاده از جوانانش است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا برای هر 2 تیم سخت است و آن ها دوست دارند صدر جدول را حفظ کنند و خودشان را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کردند.

وی افزود: می دانیم که کار راحتی نداریم و باید با تمام توان و تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم و اشتباه تاثیرگذار نداشته باشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.  مصدومان ما به این بازی نرسیدند و 5-6 بازیکن خوبمان را در این دیدار نداریم و با تکیه بر جوان ها امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.
گل محمدی تصریح کرد: همه چیز به تمرکز ما بر می گردد که بتوانیم چند امتیاز کسب کنیم.
وی گفت: پارس جنوبی در خط حمله تیم خطرناکی است و بازیکنان فرصت طلبی دارد و نباید مقابل این تیم اشتباه کنیم و به خوبی باید خط حمله این تیم را مهار کنیم. خودمان هم باید عملکرد خوبی داشته باشیم و به حریف فرصت ندهیم تا از اشتباهات ما استفاده کند.  
سرمربی تیم تراکتورسازی تاکید کرد: ما هر روز تمرینات گلزنی را انجام می دهیم و گلزنی در شرایط بازی به بازیکن بر می گردد و بچه ها تلاش می کنند و در تمرینات هم خیلی خوب ظاهر می شوند. تعداد گل های ما نسبتا خوب بوده و می تواند بهتر هم بشود. 
گل محمدی اظهار داشت: ما یک بازی تدارکاتی در تعطیلات داشتیم. هر تعطیلی هم یک فرصت و هم یک تهدید محسوب می شود و به این که چگونه از تعطیلات بهره ببریم مربوط می شود. این تعطیلات باعث نشد مصدومان ما برسند و شرایط سختی داریم.
وی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتور نیازی به فراخوان ندارند و به خوبی می دانند که چه شرایطی داریم. امیدوارم فردا دست ما را بگیرند و با تشویق و حمایت خوبشان به ما روحیه بدهند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.